سلام خانوم جوانه
امیدوارم حرف هایم تلقین منفی روی شما نداشته باشه
به نظرم شما کمی اعتماد بنفستان کم هست
ابتدا باور های خودتان از زندگی رو درست کنید و بعد روی اونها اعتماد سازی کنید
به نظرم اظهار نظر های خانواده تان و نامزدتان به این دلیل است که از شما ثبات عقیدتی نمی بینند
دقت کنید اعتماد بنفس در کنار احترام به دیگران خوب است
پس سعی نکنید با عصبانیت از شخصیت خود دفاع کنید
بلکه با روی گشاده اینکار رو انجام بدید








علاقه مندی ها (Bookmarks)