سلام
در این موارد ؛ به چشم خودم کاملا این جور رفتارها و کردارها و... را دیدم و تقریبا یک چیزهایی به عنوان تجربه کسب کرده ام .
اما حقیقتش با عنوان کردن این موضوع توسط شما کاملا جا خوردم . یک جوری سردرگم شدم . ..........................
کلی حرف داشتم اما ................ ( شاید یاد آن زمانی افتادم که در سن کودکی این مسایل را با چشمان خودم دیدم و ... )
خیلی افکارم به هم ریخته شد بهتره با جمع بندی از حرف هام به شما دوست گرامی پاسخ بدهم .
فقط ازتون این کار را خواهانم که می دونم تنها کار در این مورد فعلا شکیبایی است .





واقعا ً مشکل پیچیده ای دارین... مشکلی که توی بسیاری از خانواده ها هست ولی برای شما بزرگ تره.... به خاطر همین اکثر کسایی که پست شما رو خوندن ، افکارشون بهم ریخت... من هم همینطور...
ولی سعی میکنم تا اونجایی که میتونم کمک کنم :
اما اگه خوب تمرکز کنیم ، با یه خورده سعی و تلاش میشه نتیجه ی مطلوبی گرفت
"
خیلی بده



علاقه مندی ها (Bookmarks)