دوست عزیزسلام.به همدردی خوش اومدی
راستش من زیاد با محل زندگی شما و اون خانوم اشنا نیستم و نمیدونم دربارشون چه تفکری تو شهرتون غالب هست.
اما یه تجربه ازخودم میگم.من یه خواستگار داشتم از یه قومیت که اینجا خیلی زیاد هستن یه جورایی در نزدیکی ما قومیت غالب اونا هستند اما خونوادم اصلا نظر خوشی بهشون نداشتن و رک بگم مسخرشون میکردن..این اصلا برای من خوشایند نبود دیگران رو به صرف قومیت مسخره کنن در حالیکه ازخیلی جهات از ما بهتر بودند.اما فایده ای نداشت..فقط کافی بود فرصتی پیش بیاد تا مسخرشون کنن،تیکه بندازن و..
خوب به نظرتون اونا چقد میتونن با این رفتار کناربیان؟
اگه تفاوت اداب و رسوم هم زیاد باشه دیگه بدتر..سر هر موضوعی یه بحثی پیش میاد.
اینا معایب این کار هست.
حالا با خودت بشین فکر کن میتونی از پس این مسائل بربیای و اون دختر هم همینطور.اگه واقعابرات اهمیتی نداره.بسم ا...
همه خوب و بد این ازدواج رو کنار هم بچین و تصمیم بگیر.
موفق باشی







علاقه مندی ها (Bookmarks)