مرضیه جان راجع به اختلاف سنی ، چون خانمها بطور طبیعی از لحاظ فکری زودتر رشد میکنن به همین دلیل بهتره که فاصله سنی 3-6 باشه .
راجع به تحصیلات بهتره که پسر بالاتر از دختر باشه یا همسطح باشن .
حال شما با توجه به اینکه اولویت تحصیلات در چه جایگاهی قرار داره و اینکه این آقا از لحاظ فکری چقدر رشد و بلوغ داشته اند باید تصمیم بگیرید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)