به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 73

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: عشق بدون خیانت! دیگه نمیخوام هوو بشم

    [/align]
    [font=Tahoma][size=large]
    سلام
    من خیلی وقته که موضوع شما رو دنبال می‌کنم
    امروز اینجا پست می‌زارم چون می‌خوام بهت بگم شاید الان داری سختی می‌کشی و عذاب می‌بینی و شاید چند ماه بدترین روزهای رندگیتو بگذرونی ولی این عذاب چند ماه باعث می‌شه از یک عمر عذاب کشیدن راحت بشی
    با این قطع رابطه زندگیتو یک عمر بیمه کردی اینو واقعا می‌گم
    من میدونم که الان مثه یه معتادی هستی که شدیدا به مراد احتیاج داری ولی بهت قول میدم تو میتونی ترک کنی
    شروعش خوب بوده ادامه بده
    شاید فکر کنی بیرون گود بهت می‌گم لنگش کن ولی باور کن همه‌ی احساساتت رو می فهمم
    من خیلی وقته که سعی کردم گذشتمو مرور نکنم ولی اینو بهت می‌گم واسه اینکه بدونی این شرایط و این روزهای سخت می‌گذره
    می‌گی یک سال خاطره یک سال باهم بودن
    من بعد از 6 سال بریدم 6 سال یه عمره
    با این تفاوت که تو یه دلیل منتطقی داری که می‌گی من بخاطر زن و بچه اش کنار کشیدم ولی طرف من مجرد بود و من بخاطر خانوادش باید کنار می‌کشیدم
    وقتی داشتم ازش جدا می‌شدم احساس می‌کردم زنده نمی مونم فکر می‌کردم زندگیم تموم شده فکر می‌کردم پیر شدم و همه‌ی دنیا عزا دارن
    در عرض 2 ماه 6 کیلو وزن کم کردم و حتی تو بیمارستان بستری شدم ( فقط می/ خوام بدونی خیلی اوضام خراب بود)
    ولی گذشت همه ی اون روزها گذشت و من بعد از 2 سال ازدواج کردم اونم ازدواج کرد
    نه دنیا تموم شده و نه من مردم و نه زندگی متوقف شد
    حتی منی که می‌گفتم بعد از اون دیگه هیچ مردی رو نمی تونم دوست داشته باشم ازدواج کردم و الانم همسرمو دوست دارم
    یعنی می‌خوام بگم هنوز خیلی زوده که بگی باید خوب بشم زمام می‌خواد ولی محکم باش و رو حرفت بمون
    تموم شد و من زنده ام و باید زندگی کنم و من بهترین تصمیم رو گرفتم
    شاید چیزهایی که گفتم با شرایط تو خیلی فرق کنه ولی باور کن تو میتونی با این شرایط کنار بیایی چیزی که نمی تونی باهاش کنار بیایی زندگی با این آدمه
    موفق باش عزیزم

  2. 5 کاربر از پست مفید bloom تشکرکرده اند .

    bloom (چهارشنبه 14 تیر 91), tamanaye man (دوشنبه 30 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مرداد 92, 12:57
  2. مادر شوهرم مرا مثل هوو می بیند همسرم متوجه نیست .....
    توسط جانی جون در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 اردیبهشت 91, 13:28

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.