[/align]
[font=Tahoma][size=large]
سلام
من خیلی وقته که موضوع شما رو دنبال میکنم
امروز اینجا پست میزارم چون میخوام بهت بگم شاید الان داری سختی میکشی و عذاب میبینی و شاید چند ماه بدترین روزهای رندگیتو بگذرونی ولی این عذاب چند ماه باعث میشه از یک عمر عذاب کشیدن راحت بشی
با این قطع رابطه زندگیتو یک عمر بیمه کردی اینو واقعا میگم
من میدونم که الان مثه یه معتادی هستی که شدیدا به مراد احتیاج داری ولی بهت قول میدم تو میتونی ترک کنی
شروعش خوب بوده ادامه بده
شاید فکر کنی بیرون گود بهت میگم لنگش کن ولی باور کن همهی احساساتت رو می فهمم
من خیلی وقته که سعی کردم گذشتمو مرور نکنم ولی اینو بهت میگم واسه اینکه بدونی این شرایط و این روزهای سخت میگذره
میگی یک سال خاطره یک سال باهم بودن
من بعد از 6 سال بریدم 6 سال یه عمره
با این تفاوت که تو یه دلیل منتطقی داری که میگی من بخاطر زن و بچه اش کنار کشیدم ولی طرف من مجرد بود و من بخاطر خانوادش باید کنار میکشیدم
وقتی داشتم ازش جدا میشدم احساس میکردم زنده نمی مونم فکر میکردم زندگیم تموم شده فکر میکردم پیر شدم و همهی دنیا عزا دارن
در عرض 2 ماه 6 کیلو وزن کم کردم و حتی تو بیمارستان بستری شدم ( فقط می/ خوام بدونی خیلی اوضام خراب بود)
ولی گذشت همه ی اون روزها گذشت و من بعد از 2 سال ازدواج کردم اونم ازدواج کرد
نه دنیا تموم شده و نه من مردم و نه زندگی متوقف شد
حتی منی که میگفتم بعد از اون دیگه هیچ مردی رو نمی تونم دوست داشته باشم ازدواج کردم و الانم همسرمو دوست دارم
یعنی میخوام بگم هنوز خیلی زوده که بگی باید خوب بشم زمام میخواد ولی محکم باش و رو حرفت بمون
تموم شد و من زنده ام و باید زندگی کنم و من بهترین تصمیم رو گرفتم
شاید چیزهایی که گفتم با شرایط تو خیلی فرق کنه ولی باور کن تو میتونی با این شرایط کنار بیایی چیزی که نمی تونی باهاش کنار بیایی زندگی با این آدمه
موفق باش عزیزم








علاقه مندی ها (Bookmarks)