سارا جان واقعا تحسینت می کنم به خاطر این قاطع بودنت
عزیزم اینجا همه ما درکت می کنیم و می دونیم کار بزرگی کردی که از این عشق گذشتی ...عزیزم براش دعا کن تا به زندگیش برگرده تا برگرده پیش زن و بچه اش ... امیدوارم این قصه براش یه درس عبرتی شده باشه و دیگه به زنش خیانت نکنه ....
دید توی فیلمها که بعضی ها مثل یه فرشته میان توی زندگی بعضی های دیگه و بعدش یواش می زارن و می رن و اگه قایمکی پشتش رو نگاه کنه می بینه که اون زندگی درست شده و دارند خوب زندگی می کنند خدا کنه اینم از همین زندگی ها بشه و اونها برگردند به زندگیشون و خوب زندگی کنند ...
سارا جان تو یه فرشته ای
اینجا همه برات آرزوی بهترینها رو دارند![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)