به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 73
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    78
    Array

    RE: عشق بدون خیانت! دیگه نمیخوام هوو بشم



    سارا جان واقعا تحسینت می کنم به خاطر این قاطع بودنت

    عزیزم اینجا همه ما درکت می کنیم و می دونیم کار بزرگی کردی که از این عشق گذشتی ...عزیزم براش دعا کن تا به زندگیش برگرده تا برگرده پیش زن و بچه اش ... امیدوارم این قصه براش یه درس عبرتی شده باشه و دیگه به زنش خیانت نکنه ....
    دید توی فیلمها که بعضی ها مثل یه فرشته میان توی زندگی بعضی های دیگه و بعدش یواش می زارن و می رن و اگه قایمکی پشتش رو نگاه کنه می بینه که اون زندگی درست شده و دارند خوب زندگی می کنند خدا کنه اینم از همین زندگی ها بشه و اونها برگردند به زندگیشون و خوب زندگی کنند ...
    سارا جان تو یه فرشته ای
    اینجا همه برات آرزوی بهترینها رو دارند

  2. 5 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (یکشنبه 04 تیر 91)

  3. #42
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    236
    امتیاز
    1,733
    سطح
    24
    Points: 1,733, Level: 24
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    662

    تشکرشده 659 در 208 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق بدون خیانت! دیگه نمیخوام هوو بشم

    ممنون چشمک عزیز
    با گفتن اسم فرشته منو یاد خاطره هام انداختی ......
    از همون روز اول آشنایی مون همش میگفت تو یه فرشته مهربونی که خدا فقط واسه من فرستاده تا سر و سامان بگیرم ......
    این چند روز آخر که بهش میگفتم دیگه همه چی تمومه کلی بهم التماس میکرد میگفت تنهام نذار تو همه زندگیمی بی تو دوام نمیارم تو فرشته نجاتم بودی فرشته عذابم نشو!!
    شاید من اینجا واقعا" نقش همون فرشته عذاب را داشتم هم برای خودش و هم همسرش تا یه کمی به خودشون بیان و زندگیشون رو از سر بگیرن و در مقابل هم کوتاهی نکنن!




  4. #43
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: عشق بدون خیانت! دیگه نمیخوام هوو بشم

    [/align]
    [font=Tahoma][size=large]
    سلام
    من خیلی وقته که موضوع شما رو دنبال می‌کنم
    امروز اینجا پست می‌زارم چون می‌خوام بهت بگم شاید الان داری سختی می‌کشی و عذاب می‌بینی و شاید چند ماه بدترین روزهای رندگیتو بگذرونی ولی این عذاب چند ماه باعث می‌شه از یک عمر عذاب کشیدن راحت بشی
    با این قطع رابطه زندگیتو یک عمر بیمه کردی اینو واقعا می‌گم
    من میدونم که الان مثه یه معتادی هستی که شدیدا به مراد احتیاج داری ولی بهت قول میدم تو میتونی ترک کنی
    شروعش خوب بوده ادامه بده
    شاید فکر کنی بیرون گود بهت می‌گم لنگش کن ولی باور کن همه‌ی احساساتت رو می فهمم
    من خیلی وقته که سعی کردم گذشتمو مرور نکنم ولی اینو بهت می‌گم واسه اینکه بدونی این شرایط و این روزهای سخت می‌گذره
    می‌گی یک سال خاطره یک سال باهم بودن
    من بعد از 6 سال بریدم 6 سال یه عمره
    با این تفاوت که تو یه دلیل منتطقی داری که می‌گی من بخاطر زن و بچه اش کنار کشیدم ولی طرف من مجرد بود و من بخاطر خانوادش باید کنار می‌کشیدم
    وقتی داشتم ازش جدا می‌شدم احساس می‌کردم زنده نمی مونم فکر می‌کردم زندگیم تموم شده فکر می‌کردم پیر شدم و همه‌ی دنیا عزا دارن
    در عرض 2 ماه 6 کیلو وزن کم کردم و حتی تو بیمارستان بستری شدم ( فقط می/ خوام بدونی خیلی اوضام خراب بود)
    ولی گذشت همه ی اون روزها گذشت و من بعد از 2 سال ازدواج کردم اونم ازدواج کرد
    نه دنیا تموم شده و نه من مردم و نه زندگی متوقف شد
    حتی منی که می‌گفتم بعد از اون دیگه هیچ مردی رو نمی تونم دوست داشته باشم ازدواج کردم و الانم همسرمو دوست دارم
    یعنی می‌خوام بگم هنوز خیلی زوده که بگی باید خوب بشم زمام می‌خواد ولی محکم باش و رو حرفت بمون
    تموم شد و من زنده ام و باید زندگی کنم و من بهترین تصمیم رو گرفتم
    شاید چیزهایی که گفتم با شرایط تو خیلی فرق کنه ولی باور کن تو میتونی با این شرایط کنار بیایی چیزی که نمی تونی باهاش کنار بیایی زندگی با این آدمه
    موفق باش عزیزم

  5. 5 کاربر از پست مفید bloom تشکرکرده اند .

    bloom (چهارشنبه 14 تیر 91), tamanaye man (دوشنبه 30 اردیبهشت 92)

  6. #44
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    236
    امتیاز
    1,733
    سطح
    24
    Points: 1,733, Level: 24
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    662

    تشکرشده 659 در 208 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق بدون خیانت! دیگه نمیخوام هوو بشم

    سلام bloom عزیز
    ممنونم بخاطر پیگیری تایپکم
    خیلی خوشحالم که تونستی اون شرایط سخت رو بگذرونی و ازدواج کنی
    دقیقا الان حال و روزم مثل معتادی هست که واسه ترک اقدام کرده و الان توی یه اتاق با دردهایی که میکشه زندانیم!
    اون آقا دیروز با بغض بهم زنگ زد و فقط یه چیز گفت به جونش قسم بخورم که جدی میگم و میخوام برای همیشه ازش جدا بشم و منم به جونش قسم خوردم (ما هر وقت میخواستیم صحت یه موضوع رو بفهمیم به جون هم قسم میخوردیم چون واسه همدیگه خیلی عزیز بودیم) ازش قول گرفتم دیگه بهم زنگ نزنه اونم تلفن رو قطع کرد
    از دیروز ظهر منم جفت موبایلم رو خاموش کردم و امروز هم خاموشه .......
    الان بیشتر روز میام همین سایت و سرگذشت خیلی ها رو میخونم واقعا از هر چی که اسمش خیانت هست حالم بد میشه.
    bloom جان امیدوارم تو زندگیت همیشه موفق باشی عزیزم.

  7. 4 کاربر از پست مفید سارا@ تشکرکرده اند .

    سارا@ (دوشنبه 05 تیر 91)

  8. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 09:56]
    تاریخ عضویت
    1389-1-24
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,121
    سطح
    34
    Points: 3,121, Level: 34
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    445

    تشکرشده 379 در 146 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق بدون خیانت! دیگه نمیخوام هوو بشم

    سارا جان یه نگاه به تاپیکت بکن ببین چقدر همه دوستت دارند ببین این تاپیک با اون یکی چقدر فرق داره مثل سیاه و سفید چوووووون کار بزرگی کردی خیلی بزرگگگگگگگ حداقل حداقلش در حق اون بچه که هیچ تقصیری نداره از اینکه توی این دنیا اومده حالا اگر که پدر و مادرش به هر دلیلی جدا بشوند ولی دلیلش تو نبودی این خیلی کار مهمی بود که انجام دادی پس از خدابخواه که کمکت کنه توی دلت هر موقع و هر لحظه یاد اون افتادی فکرت رو ببر پیش خدا و ازش بخوا که فکرت رو پاک کنه و بهت صبر بده سوره والعصر رو بخون خیلی بهت کمک می کنه یه کمی طول می کشه ولی می شه که روزی بیایی و بگی دیگه از اون 1 سال فقط یه خاطره دردناک یادم هست مثل یه دست شکستن .
    منم یه موردی یه جورایی شبیه شما داشتم که با کمک مشاور حلش کردم و مشاور این مطالب که نوشتم رو بهم می گفت .... تو می تونی این شرایط رو پشت سر بگذاری فقط ارتباطت رو با خدا و راز و نیازهاتو بیشتر کن در ضمن محیطت شاد کن و شرایط زندگیت رو تنوع بده سعی کن سرت شلوغ باشه و فرصت زیادی واسه فکر کردن نداشته باشی . موفق باشی عزیزم




  9. 4 کاربر از پست مفید mamosh تشکرکرده اند .

    mamosh (دوشنبه 05 تیر 91)

  10. #46
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    236
    امتیاز
    1,733
    سطح
    24
    Points: 1,733, Level: 24
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    662

    تشکرشده 659 در 208 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق بدون خیانت! دیگه نمیخوام هوو بشم

    مرسی mamosh عزیز
    الان که دارم اینو مینویسم حالم بده خیلی دگرگونم
    موبایلم خاموشه زنگ زده شرکت اصلا نمیتونه قضیه رو پیش خودش حل کنه
    همش از خدا میخواستم اونم مثل من بزنه زیر همه چی و برخلاف دلش راهش رو پیش بگیره بره ولی خیلی بهم ریخته وسط حرفاش نزدیک بود بزنه زیر گریه! یا داره به خودش فحش میده یا زنش! میگه حالا که موبایلت رو خاموش کردی هفته ای یه بار یا ماهی یه بار زنگ میزنم شرکت فقط صدات رو بشنوم اگه گوشی رو هم قطع کنی زنگ میزنم خونه تون تا اونجا صدات رو بشنوم!! میخواد با اینکارش منو شکنجه بده
    خدایا ازت کمک میخوام
    بهش گفتم غروبی که رفتم خونه بهش زنگ میزنم تا در مورد همه چی با هم صحبت کنیم
    بچه ها برام دعا کنید این قلبم خودش تیکه تیکه شده حالا اونم داره بهش نمک می پاشه

  11. 2 کاربر از پست مفید سارا@ تشکرکرده اند .

    سارا@ (سه شنبه 06 تیر 91)

  12. #47
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array

    RE: عشق بدون خیانت! دیگه نمیخوام هوو بشم

    احتیاج به هیچ صحبتی نیست.

    سارا جان قاطعیت در این هست که دیگه هیچ صحبتی نباشه حتی یک جمله.

    احتیاج نیست شما ایشون را توجیه کنید.
    الان که تصمیم درستی گرفتید پس درست هم عمل کنید.


    اما یک نکته که در عین اینکه بهتون تبریک می گم که چنین تصمیم مهم و بزرگی گرفتید فکر می کنم بد هم نیست یه کمی هم عذاب وجدان داشته باشید نسبت به رابطه گذشتتون و تاثیراتی که حضور شما در زندگی ایشون گذاشته همچنین مضراتی که برای خودتون داشته .

    شاید اینطور بهتر بتونید روی تصمیمتون مجدانه بایستید.


  13. 3 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    بی نهایت (سه شنبه 06 تیر 91)

  14. #48
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 00:56]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    نوشته ها
    200
    امتیاز
    919
    سطح
    16
    Points: 919, Level: 16
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 568 در 180 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق بدون خیانت! دیگه نمیخوام هوو بشم

    اروم باش.عزیزم .زیاد مکالمتو باهاش طولانی نکن .یادت باشه واسه اینکه به این مرحله برسی خیلی زحمت کشیدی و اشک ریختی .وقتی دیدی داره احساساساتتو تحریک میکنه دست رو نقطه ضعفات میذاره یجوری بحث رو ببر تو مسیر درستش .برات دعا میکنیم از این مرحله هم سربلند بیرون بیایولی بنظر من دیگه بهش زنگ نمیزدی بهتر بود.

  15. 2 کاربر از پست مفید هیام تشکرکرده اند .

    هیام (دوشنبه 05 تیر 91)

  16. #49
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    236
    امتیاز
    1,733
    سطح
    24
    Points: 1,733, Level: 24
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    662

    تشکرشده 659 در 208 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق بدون خیانت! دیگه نمیخوام هوو بشم

    هیام و بی نهایت عزیز ممنونم از حضورتون
    منظورم از زنگ زدن بهش اینه که اگه با حرف خوش گوش نکرد باید اون روی دیگه منو ببینه (که همش می ترسیدم این اتفاق بیافته چون خیلی دوستش دارم میدونم وقتی باهاش بد صحبت کنم و دلش رو بیشتر از این بشکنم خودم بدتر میشم و زجر بدتری می بینم) باید اینکارو بکنم تا دیگه هیچ وقت بهم زنگ نزنه چون هنوز یه امیدی داره
    میدونم امروز غروب دیگه همه چی بین من و اون تموم میشه
    فقط می خواستم دل هر دوی ما بیشتر از این نشکنه



  17. #50
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق بدون خیانت! دیگه نمیخوام هوو بشم

    سارا جان عزیزم الان که شما داری سعی میکنی که این قضیه رو تمومش کنی ،چون هردوتون براتون سخته تموم کردن این رابطه، پس صحبت کردن شما فقط توی جمله های " نمیشه... دوست دارم... و عاشقتم... و بدون تو نمیشه و... بدون تو میمیرم و ...بعد تو چه کنم ...."خلاصه میشه عزیزم

    ولی این صحبت ها بیشتر هردوی شما رو داغون میکنه .تماس تلفنی داشتن با هم در این مرحله حرص شما رو به هم بیشتر و بیشتر میکنه

    درسته شما تصمیم عاقلانه ای گرفتی که برای جفتتون بهترین تصمیم هست مطمئن باش و شک نکن

    اما چون این ذات آدمی هست که به چیزی که عادت کنه نمیتونه ازش دل بکنه و با این حرفا بدتر و بدتر میشه

    عزیزم هرچه شما در این مرحله ای که میخوای ارتباطت رو قطع کنی بیشتر تماس داشته باشی جدا شدن سخت تر و سخت تر میشه .

    بهترین کار اینه که وقتی باهاش صحبت کردی خیلی بد باهاش صحبت کنی .میدونم سخته و دلت نیاد ولی باید این کا رو بکنی

    بهش بگو دوستش نداری .بگو فکر میکردم که دوستت دارم و عاشقت هستم ولی روز به روز که منطقی تر فکر میکنم میبینم این دوست داشتن نیست .فقط یک عادته .

    عزیزم این حرف ها رو باید بزنی .تا نزنی نه تو آروم میشی و نه اون .

    اگه دوستش داری به خاطر اون هم که شده این حرف ها رو بزن و بگو که دوستش نداری .

    درسته شاید اولش براش سخت باشه که ازت بشنوه که دوستش نداری ولی بعد براش خیلی راحت تر میشه .و راحت تر میتونه با موضوع کنار بیاد .

    الان شما وضعیتت هر چقدر هم که بد باشه ولی از اون آقا بهتره .چون شما به آینده امیدوار تر هستی و میتونی انقدر صبر کنی تا عاشق مرد دیگه ای بشی تا باهاش ازدواج کنی

    ولی اون آقا اگه از تو دل بکنه باید برگرده به زندگی که فکر میکنه براش سخته و دوستش نداره .ولی اگه از تو نا امید بشه براش راحت تره

    پس به خاطر خودت و اون بهش بگو که دوستش نداری

    حتی اگه خواست که قسم بخوری، قسم جون خودش رو خواست ،قسم بخور عزیزم هیچ اشکال نداره . نترس .چون تو برای جان و روح خودش داری این کار رو میکنی و خدا به نیت تو آگاهه و براش هیچ اتفاقی نمی افته .

    باید تلاش کنی .این مرحله رو رد کن تا بعد بهت بگم چطور خودت هم فراموش کنی .




  18. 2 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    tamanaye man (دوشنبه 05 تیر 91)


 
صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مرداد 92, 12:57
  2. مادر شوهرم مرا مثل هوو می بیند همسرم متوجه نیست .....
    توسط جانی جون در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 اردیبهشت 91, 13:28

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.