دانوب عزيز
من خودم هم با شما موافقم و حرف سنجاب و شما و حتا خانم بيدل رو قبول دارم
و بابت راهنماييهاي همه تشكر هم كردم
و با توجه به دانسته هاي خودم و راهنماييهاي شما به اين نتيجه رسيدم اصلا بهش فكر نكنم
شايد فكرم درست باشه يا نه؟
اما مگه من چي گفتم كه شما به اين نتيجه رسيديد يه ادم احساساتي دلخوش به رفتار مجازيم و واقعا مرسي از تعابير بيدل
فكرم مشغول بود كه به اينجا پناه اوردم
ممنون از راهنمايي همه
مطمينا دنبال اين قلقلك نميرم چون از اشتباه ميترسم و اميدوارم خدا خودش به طريقي مطمين شرايط رو فراهم كنه
ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)