اون آقا یه آدم خود رای و خودخواهه که مناسب زندگی مشترک نیست.نوشته اصلی توسط elahe.a
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
اون آقا یه آدم خود رای و خودخواهه که مناسب زندگی مشترک نیست.نوشته اصلی توسط elahe.a
فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 980 در 243 پست
منم به این نتیجه رسیدم که ایشا ن بسیار خودخواه و فرد گران و فقط شعار میدن
خلاصه همراه نیستن
خدا کمک کنه بتونم سریع از زندگیم خارجش کنم، چون خیلی احساسیم و میدونم برام سخته هرچند علاقه خاصی هم ندارم
تشکرشده 4,547 در 875 پست
من نمیدانم کدام پست را دنبال کنم.
دوست عزیز نظر من اینه که فعلا برای رفتن به یک زندگی مشترک کمی صبر کنی .
بیشتر هم دیگر را محک بزنید .
گفته بودی که برای شام دعوت کرده بود به منزل مجردی .هرگز این کارو نکنید .و نکردیدهوشیار باشید.
و نگفتی چه چیزی باعث شده که شمارو جلب خودش کند. نکه فکر کردی چون قبلا ازدواج کردی دیگر کسی نمیاد برای خاستگاری وناچار تن به این ازدواج میخواهی بدهی.
مهربانی.!!! اگر واقعا مهربان باشد که حداقل به علایق شما احترام میزارد.
شما مهربانی را در چه چیزی از این آقا دیده اید .
فقط مهربان همین باعث جلب شما شده .
دوست عزیز شما که یکبار شکست رو مزه کردید .پس باید خیلی بیشتراز اینها دقت درانتخاب کنید.
هستند مردهای که از این موقعیت شما سوء استفاده را خواهند کرد . پش مراقب خودتان باشید .
در دام اینجور مردها گرفتار نشید. که فقط برای هوا هوس وعده ازدواج میدند تا به حدفشون برسن.
پدربزرگ (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
دوست عزيز
اينكه رابطه ايشون رو با همسر نامزدش همه ميدونن دليل بر اين نيست كه خانواده باز و به روزي داره
متاسفانه خيلي وقتها در بعضي فرهنگ ها حد و حدود براي دختر و پسر از پايه جور ديگري تعريف شده و ممكنه اونها هم اين ديد رو داشته باشن
به نظرم شما به هر دليل دنبال يه نكته تو وجود ايشونيد كه خودتونو فريب بديد و چشم روي واقعيت ببنديد
واقعيت اينه كه ايشون براي خودشون حدو حدودي قايل نيستند ولي زن خودشون از نگاهشون فرديه تحت سلطه ايشون
و اصلا هم دنبال نشونه چيزي خلاف اين نباشيد چون خودتون هم بهش رسيديد
حالا اگه ميتونيد با اين شرايط كه مسلما مرگ تدريجيه براي ادمي مثل شما و خيلي ها كنار بياين كه هيچ
وگرنه جواب عاقلانه به شما فقط ترك ايشونه
شما با يك تجربه تلخ فكر ميكنم ترس از تنهايي و اينده داره به اشتباهتون ميندازه
عزيز من نگران نباش
خدا بزرگه و هواي بنده هاشو داره,
حق زندگي سالم رو از خودت نگير و محكم باش
توصيه هاي ايشون هم خيلي مفيدندپدربزرگ نوشته است:
من نمیدانم کدام پست را دنبال کنم.
دوست عزیز نظر من اینه که فعلا برای رفتن به یک زندگی مشترک کمی صبر کنی .
بیشتر هم دیگر را محک بزنید .
گفته بودی که برای شام دعوت کرده بود به منزل مجردی .هرگز این کارو نکنید .و نکردید104 هوشیار باشید.
و نگفتی چه چیزی باعث شده که شمارو جلب خودش کند. نکه فکر کردی چون قبلا ازدواج کردی دیگر کسی نمیاد برای خاستگاری وناچار تن به این ازدواج میخواهی بدهی.
مهربانی.!!! اگر واقعا مهربان باشد که حداقل به علایق شما احترام میزارد.
شما مهربانی را در چه چیزی از این آقا دیده اید .
فقط مهربان همین باعث جلب شما شده .
دوست عزیز شما که یکبار شکست رو مزه کردید .پس باید خیلی بیشتراز اینها دقت درانتخاب کنید.
هستند مردهای که از این موقعیت شما سوء استفاده را خواهند کرد . پش مراقب خودتان باشید .
در دام اینجور مردها گرفتار نشید. که فقط برای هوا هوس وعده ازدواج میدند تا به حدفشون برسن.
دوست عزيز لطفا مشكلتون رو در يك تاپيك پيگيري كنيد
http://www.hamdardi.net/imgup/42110/...91a849fe87.gifترجیح میدهم حقیقتی مرا آزار دهد تا اینکه دروغی آرامم کند...
z o h r e h (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 14 در 6 پست
چطور این اقا به خودش اجازه میده شما رو از تمام علاایق و تفریحاتتون محروم کنه در حالیکه خودش تفریحاتش رو به بودن با شما ترجیح میده
برای من پیش اومده که خواستگاری داشته باشم که منو محدود کنه ولی این محدودیتا برا خودشم بوده یعنی اگه جایی رو خوشش نمیومد برم یا کاری رو خوششش نمیومد بکنم در مقابل کاری رو هم که من دوست نداشتم و بهش میگفتم نکن انجام نمیداد
یادمه یه بار برا اینکه عکس العملشون رو بسنجم بهش گفتم من خوشم نمیاد جایی کار کنی که توش خانم هست گفت خانمایی که تو بخش ما کار میکنن همشون متاهلن گفتم بالاخره خوشم نمیاد گفت مسن هستن همشون گفتم خوشم نمیاد گفت باشه دیگه تو اون بخش کار نمیکنم در صورتی که تو اون بخش مدیر بود و اگه می رفت تو یه بخش دیگه مقامش تنزل پیدا میکرد
دوست عزیز شما میگین که میگه بهتون علاقه داره ولی تو چشماش هیچ حسی نیست به نظرم یه خانم خیلی راحت و خوب میتونه متوجه بشه کسی بهش علاقه واقعی داره یا نه!
به نظر من ایشون یا خیلی به شما علاقه نداره یا علاقه داره ولی یه کم خودخواه هستن
*******
به نظر من شما وقتی از تمام علاقئتون دست بشید یه مدت محدودی و کمی میتونید با این اقا خوش باشید و بعدش همش به فکر کارایی که دوست دارید بکنید و اجازشو ندارید خواهید بود
(یکی نیست بگه من که لالایی بلدم چرا خوابم نمیبه)
setareh22 (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 980 در 243 پست
ممنون از همه شما دوستان خوبم
واقعیتش اینه که من نیاز به مشورت داشتم چون به دلیل شکست قبلیم خیلی در ازدواج سخت گیر شدم و حساس و نکته سنج و نمیدونستم که این مسایل آیا اصلا میتونه مشکل باشه یا نه، حتی گاهی فکر میکردم شاید این خودخواهی من هست و زندگی مشترک یعنی گذشت، خلاصه برای جواب رد وجدان درد داشتم
الان توی این لحظات سخت، همدردیهاتون خیلی کمک کرد
مادرم میگه تو با بی توقعی هات تو زندگی، پسرها رو متوقع میکنی! واقعا نمیدونم ، شاید مشکل از من باشه، نمیدونم تو زندگی قبلیم چه درسی باید میگرفتم و نگرفتم که الان با حضور ایشون و شباهت قیافه و رفتار داره دوباره تکرار میشه، از لحاظ انرژی انقدر ضعیف شدم که گویی یه طلاق دیگرم دارم تجربه میکنم
خدا کمک کنه
بازم ممنون از همتون
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سلام خانم الهه،
عنوان تاپیک شما مبهم است.
لطفاً در متن ارسال بعدیتون در همین تاپیک یک عنوان مشخص تر ذکر کنید. مدیران عنوان تاپیک رو برای شما تغییر خواهند داد.
در عنوان خود باید مشخص کنید که مشکل اصلی شما چی هست.
اینکه در انتخاب همسر دچار شک شدید عنوان مبهمیست. برای مثال در عنوان خود بیاورید که به چه دلیل دچار شک شدید.
با تشکر از شما.
hamed65 (شنبه 10 تیر 91)
تشکرشده 980 در 243 پست
سلام دوستان خوبم
همون طور که در جریانید ایشون 5 شنبه ظهر یه تلفن کوتاه زدند که همه ناراحتی های منو جبران میکنن اما از 5 شنبه ظهر دیگه تماس نگرفتن و من شنبه اس ام اس دادم براتون آرزوی خوشبختی میکنم، خدانگهدار
حتی جواب کوتاه هم ندادن
رابطه قطعا تموم شد، اما نگرانشونم، اتفاقی افتاده باشه، این چه دنیای بی وفایی هست، که نه عشقش معلومه و نه نفرتش؟
تشکرشده 267 در 87 پست
سلام الهه جان
تو تابيك من گفتي ورزش كمكت كرده و زندگيتو نجات داده و اينجا ميبينم اين اقا داره تورو تبديل به يه ادم ديگه ميكنه
الهه جان من مثل اين ادمو ديدم, ظاهرشون يه چيزه و باطنشون يه چيز ديگه, به ظاهر امروزي و در عمق سلطه جو و فرسايشي
الهه كاملا رابطه رو قطع كن
ميتونم شرايطتو درك كنم چون خودم خيلي جاها نزديك بوده حتا به يه نگاه وابسته بشم چه برسه به تو كه خيلي وقته باهاشي
اما لطفا, لطفا , لطفا دوباره اشتباه نكن
اينو بزار كنار بهتر ازين مياد, مطمين باش’ اما قوي شو
اين ادم اصلا جاي فكر كردن نداره چه برسه به شك
اشتباه نكن
yalda7 (چهارشنبه 21 تیر 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
خانم الهه
تاپيك شما يه وقتايي خيلي ناراحتم ميكنه
اين همه دليل و باز هم بستن چشم روي واقعيت, ما ادما انگار بايد خودمون تجربه كنيم تا تكون بخوريم
دوست خوبم
شما كه يكبار تجربه كردي, دوباره چرا ميخواي مسير رفته رو بري
حتا اس ام اس هم نده و دنبال بي وفايي دنيا نباش, خودت داري به خودت ظلم ميكني دختر
زندگي عاديتو بكن و فرصت بده به خودت كه فراموش كني
لطفا هر بار از ابتدا راهنماييهارو بخون و نزار گذشت زمان به جاي بالغ تر كردن فكرت احساساتيت كنه
مواظب افكارت باش كه زندگيتو عوض ميكنن و به عشقي دل ببند كه به تو شخصيت بده نه اينكه از خودت دورت كنه
صميمانه از خدا ميخوام كمكت كنه كه اشتباه نكني و محكمت كنه
موفق باشي
http://www.hamdardi.net/imgup/42110/...91a849fe87.gifترجیح میدهم حقیقتی مرا آزار دهد تا اینکه دروغی آرامم کند...
z o h r e h (دوشنبه 12 تیر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)