سلام بچه مثبت!
سعی کن خودت باشی
حالا اگر شما از خوششون اومد الحمد الله !
نیومدم که تو نباید ناراحت باشی ، چون طرف مقابلتم حق انتخاب داره
تشکرشده 815 در 286 پست
سلام بچه مثبت!
سعی کن خودت باشی
حالا اگر شما از خوششون اومد الحمد الله !
نیومدم که تو نباید ناراحت باشی ، چون طرف مقابلتم حق انتخاب داره
eng.aydin (جمعه 09 تیر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)