همینطوری نامزدت یه دفعه پیشنهاد فاصله داد؟
یا با هم دعوا کرده بودین؟
اگه همینطوری گفته به نظر من نامزدت مشکل داره
اخه ادم یه دفعه پا میشه میگه فاصله
عجیبه!!!!
می دونی از حرفاتون و به گفته خودتون شما ادم احساسی و زودرنجی هستین و نامزدتون اینو خوب می دونه و داره سیاست به خرج میده تا شما رو بیشتر بکشونه طرف خودش
حالا یه توصیه واسه شما
نامزدتون وقتی میگه فاصله شما بگید باشه هر جور راحتی و من هم به این فاصله و دوری احتیاج دارم
می دونید نامردتون چه عکس العملی نشون میده
داغون میشه
چرا؟
چون از طرف شما مورد بی توجهی قرار گرفته
درسته اذیت کردن یه ادم دور از انسانیته و من هم توصیه ام این نیست که اذیتش کنید
ولی چون نامزد شما الان داره با احساسات شما بازی می کنه بهتره شما هم ریلکس باشین و هیچ عکس العمل احساسی نشون ندین
در مورد اینکه نامزدتون میگه با یه دختر دیگه اشنا شو من به نوبه خودم تعجب می کنم
مگه میشه زنی دو دستی شوهرشو تقدیم کنه به یه زن دیگه
نامزد شما واقعا مشکل داره
حالا برمیگرده به شما میگه منم با یکی دیگه باشم
باور کنید از شما تعجب می کنم
مردا که سرشار از غرور و غیرت هستن
کجا رفته اون غیرت شما
من که از رفتارهای شما سر در نمیارم
بهتره حرفاشو جدی نگیرین و اگه گفت فاصله خیلی اروم بگید باشه و چند ساعت یا چند روز هیچ تماسی نگیرید
تا ببینید چجوری میاد طرفه شما
در ضمن اینم بهتون بگم زنها غرور.غیرت.اقتدار.شوهرشونو دوست دارن و از نوشته های شما اینطور معلومه شما هیچ کدوم از اینارو ندارین
از حرفهای من ناراحت نشین
ولی من مطمئنم خانم شما یه کمبودی احساس می کنه و اون اینه
شما یه کم غرور داشته باشین:
مثلا به شما میگه فاصله بگید باشه و یه مدت فاصله بگیرید
شما یه کم غیرت داشته باشین:
مثلا میگه با یکی دیگه می خوام باشم عصبانی بشید و غیرتی و بهش بگید تو فقط مال منی و دیگه بهش اجازه ندید پیش شما همچین حرفی بزنه
اگه به شما میگه با یکی دیگه باش بهش بگید من تو رو دوست دارم و بدونه تو نمی تونم زندگی کنم
خانم شما یا این کمبودارو داره یا همونطور که گفتم سیاست به خرج میده تا شما بیشتر برید طرفش
یه کم احساساتو بزار کنار
مرد باید مرد باشه و زن زن
زنا لطیف هستن نه مردا








علاقه مندی ها (Bookmarks)