به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 17:34]
    تاریخ عضویت
    1391-1-19
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    1,367
    سطح
    20
    Points: 1,367, Level: 20
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    151

    تشکرشده 151 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ما با همدیگه خوبیم چرا میگه فعلا بیا جداشیم؟

    همینطوری نامزدت یه دفعه پیشنهاد فاصله داد؟
    یا با هم دعوا کرده بودین؟
    اگه همینطوری گفته به نظر من نامزدت مشکل داره
    اخه ادم یه دفعه پا میشه میگه فاصله
    عجیبه!!!!
    می دونی از حرفاتون و به گفته خودتون شما ادم احساسی و زودرنجی هستین و نامزدتون اینو خوب می دونه و داره سیاست به خرج میده تا شما رو بیشتر بکشونه طرف خودش
    حالا یه توصیه واسه شما
    نامزدتون وقتی میگه فاصله شما بگید باشه هر جور راحتی و من هم به این فاصله و دوری احتیاج دارم
    می دونید نامردتون چه عکس العملی نشون میده
    داغون میشه
    چرا؟
    چون از طرف شما مورد بی توجهی قرار گرفته
    درسته اذیت کردن یه ادم دور از انسانیته و من هم توصیه ام این نیست که اذیتش کنید
    ولی چون نامزد شما الان داره با احساسات شما بازی می کنه بهتره شما هم ریلکس باشین و هیچ عکس العمل احساسی نشون ندین
    در مورد اینکه نامزدتون میگه با یه دختر دیگه اشنا شو من به نوبه خودم تعجب می کنم
    مگه میشه زنی دو دستی شوهرشو تقدیم کنه به یه زن دیگه
    نامزد شما واقعا مشکل داره
    حالا برمیگرده به شما میگه منم با یکی دیگه باشم
    باور کنید از شما تعجب می کنم
    مردا که سرشار از غرور و غیرت هستن
    کجا رفته اون غیرت شما
    من که از رفتارهای شما سر در نمیارم
    بهتره حرفاشو جدی نگیرین و اگه گفت فاصله خیلی اروم بگید باشه و چند ساعت یا چند روز هیچ تماسی نگیرید
    تا ببینید چجوری میاد طرفه شما
    در ضمن اینم بهتون بگم زنها غرور.غیرت.اقتدار.شوهرشونو دوست دارن و از نوشته های شما اینطور معلومه شما هیچ کدوم از اینارو ندارین
    از حرفهای من ناراحت نشین
    ولی من مطمئنم خانم شما یه کمبودی احساس می کنه و اون اینه
    شما یه کم غرور داشته باشین:
    مثلا به شما میگه فاصله بگید باشه و یه مدت فاصله بگیرید
    شما یه کم غیرت داشته باشین:
    مثلا میگه با یکی دیگه می خوام باشم عصبانی بشید و غیرتی و بهش بگید تو فقط مال منی و دیگه بهش اجازه ندید پیش شما همچین حرفی بزنه
    اگه به شما میگه با یکی دیگه باش بهش بگید من تو رو دوست دارم و بدونه تو نمی تونم زندگی کنم
    خانم شما یا این کمبودارو داره یا همونطور که گفتم سیاست به خرج میده تا شما بیشتر برید طرفش
    یه کم احساساتو بزار کنار
    مرد باید مرد باشه و زن زن
    زنا لطیف هستن نه مردا

  2. 2 کاربر از پست مفید گل یاس تشکرکرده اند .

    گل یاس (پنجشنبه 22 تیر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.