یلدا خانم مشخصه عصبی هستی
نادیا عزیز می گم وقتی می دونستی که جلب توجه می کنی باید بیشتر مراقب پوشش و رفتارت می شدی تا حساسش نکنی
نادیا ممنون از اینکه تجربت رو گفتی
سان لایف عزیز چیزی که دارم با چشمم می بینم ناراحتم می کنه حرفایی که در مورد اون یا هر دختر خوشگل و خوش اندامی که مثل اون مرکز توجه باشه می شنوم، نگران می شم. وگرنه بحث سلیقه چیز دیگه است می دونی عزیز چه جوریم من!همین سرسوئیچی یا اشانتیون گفتن هم اذیتم می کنه یعنی هر گونه جلب توجه.خانمایی که تجربشو دارن می گن عادی نمیشه میگن بعد ازدواج بدتر میشهمنم الان از روز اولی که ازش خواستگاری کردم بد تر شدم دارم حس می کنم این روز به روز بدتر شدنو
سیتروس حرفات آرومم کرد ممنونم . سیتروس و mr 6262 رو خودم کار می کنم از بقیه پرسیدم نظرشون چیه من بدبینم یانه!فعلا با نظر سنجی درمورد خودم استارتشو زدم .
اوه اوه یدونه احساس عاشیق برادر چه نام سوزناکی داری.من افتخار می کنم بهش باعث غرور منه می بالم از اینکه با اون باشم و ماله من شه ولی نگران نگاهای کثیفم
می دونم زیادی حساسم ولی حساسیتم ریشه داره.اول که می خواستم ازش خواستگاری کنم به یکی از دوستام و گفتم و اون دوستم گفت بابا این دختره که عشق علی فلانی هست ،رفتم پرس جو کردم دیدم اره اون علی هم دنبالش بوده .تو همون پرس و جو ها اسم خیلیارو شنیدم و اون کسایی که دنبالش بودن فرض کن از 10 نفر 8 نفر از این پسرای عیاش بودن،دونستن این چیزا اذیتم می کنه
یا مورد دیگه رفتم از دبیرخونه آمارشو در بیارم گفتم برای امر خیر ، تا فامیلشو گفتم خانم دبیرخونه گفت اون دختر خوشگله که حقوق می خونه ریزه میزه است...
فامیلیش ی چی مثل احمدیه که کلی از اون فامیلی هست این همه دانشجو من نمی دونم چه جوری اون سریع این دختر رو شناخت
خوب این چیزاست که منو دو دل کرده
از راهنمایی های همه ممنون رو حرفاتون فکر می کنم و دنبال راه حلم قبول دارم دیدم درست نیست ولی نمی دونم چه جوری درستش کنم.
با ارزوی خوشبختی برا تک تکتون
سوال:نادیا خانم جدا شدی ازش؟







منم الان از روز اولی که ازش خواستگاری کردم بد تر شدم دارم حس می کنم این روز به روز بدتر شدنو

علاقه مندی ها (Bookmarks)