آقای آسان
حالا این دختر به نظر شما زیبا اومده شاید اصلا یه تعدادی از آقایون از دختره ریزه میزه خوششون نیاد ..... مثلا داداش من به دخترهای قد کوتاه و ریزه میزه میگه سر سوییچی ( باعرض معذرت از همه خانومها ... فقط محض اطلاع آقای آسان گفتم) اصلا حاضر نیست با دختر قد کوتاه و ریز حتی با قشنگ ترین صورت هم ازدواج کنه.
باور کن بعضی از آقایون اصلا این دخترو نمی پسندند ... اینقدر واسه خودت بزرگش نکن ... اون فقط به نظر شماجذاب اومده و شاید اینقدر وسواس شدید رو این قضیه که فکر می کنی همه نگاش می کنند.
مطمئن باش دو سال که از ازدواجتون بگذره دیگه این حس رو نخواهی داشت ....





)
منم الان از روز اولی که ازش خواستگاری کردم بد تر شدم دارم حس می کنم این روز به روز بدتر شدنو

علاقه مندی ها (Bookmarks)