ممنون از همه ی دوستان.
ایشان یه خواهر دوقلوی همسان دارند که ازدواج کرده اند. ظاهرا ایشان بعد از وضع حمل و بچه دار شدن دچار افسردگی شده بودند. با توجه به این نشانه و مسائل قبلی راستش به این نتیجه رسیدم که ایشان را کاملا از میان گزینه هایم خارج کنم و دیگه در موردشون فکر نکنم.
بازم از راهنمایی همه ی دوستان ممنون![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)