به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 تیر 92 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    1,365
    سطح
    20
    Points: 1,365, Level: 20
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    437

    تشکرشده 441 در 83 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می ترسم از اینکه چشم کس دیگه دنباله زنم باشه...


    بعد از یه غیبت طولانی اولین پستیه که دارم میزارم اما خب دوست نداشتم این طور بنویسم
    ابتدای حرف من با بعضی اعضاء هست که فکر میکنم در بیان نظرشون رنگ طعنه وجود داره که خوب نیست نهایتا بیان انتقاد با دلیل منطقی هست نه طعنه
    در مورد نظر بعضی دوستان در مورد آزادی که گقته بودن این آزادی یه انسانه یا اینکه تو نباید محدود کنی ،من و محدود کردن این شدو...
    نظر من کمی متفاوته

    اصل ازدواج یعنی محدود شدن و رها شدن
    محدود شدن و ابراز علاقه و زندگی متعامل به شخصی به عنوان مکمل و رها شدن از بعضی صفات مضموم

    با ازدواج قرار ما به آرامش و تکامل برسیم و این آرامش جز به حفظ مواردی و شکستن مواردی امکان پذیر نیست
    اگه قرار باشه تو زندگی مشترک هر کدوم دنبال آزدی ای که خودش تعریف میکنه باشه این زندگی به معنای دیگه ای تبدیل میشه که هم زیستیه
    این طبیعی که هم مرد و هم زن چه در نوع پوشش و چه در سبک زندگی ، خودشون و محدود به مواردی کنن
    این خانوم برای آقای آسان حکم پولی رو داره که می خواد از بانک بیاره بیرون با توجه به اینکه دزدان پول در بیرون بانک وجود دارن خب هر کسی از ما برای حفظ پولمون چی کار میکنم
    کسایی که میگن آزادی
    پس برای مرد هم این آزادی وجود داره و اگر این جور باشه که ازدواج معنا نداره
    و یابعضی دوستان برای خودشون توجیح درست میکنن که با حجابم که باشی نگاه بد هست پس نتیجه اینکه آزاد باشیم
    این نتیجه کاملا اشتباه با کیفم که باشی احتمال دزدی هست اما اگه تو دستت پولو بزاری احتمال دزدی چن برابر میشه
    این برای مرد هم صادقه
    افراد بسیار زیادی به من میگن چیه ازادواج کنی نمیشه بری بیرون حیفه تو با این سن کم و این علمیت بخوای ازدواج کنی برو خوش باش
    زن گرفتیم بدبخت شدیم
    دیونه ای زن بگیری
    خدوتو محدود نکن برو کیف مجردی رو ببر
    با این مغزت زن می خوای چی کار
    و...
    یا اینکه دختر یا زن شوهر دار بیاد برای من یا دوستان گریه کنه که بیا با هم دوست بشیم و...
    اگه اون دید آزادی باشه
    ابن طور میشه که زن آزاد باشه همون جوری که دوست داره بیاد بیرون برای مرد هم میشه که آزاد باشه با هر کی خواست بگرده
    این مشکلاتی هم تو جامعه ماست به خاطر عدم درک صحیح توی بسیار از موارد بوجود میاد اینکه یه مردی زنش اون طور محدود کنه خوب نیست و این که راحتم بزاره خوب نیست
    و متاسفانه عدم درک صحیح تو ایران برای من نمود بیشتری داره تا در خارج
    من تا چن وقت پیش از اعتقادات سکولار شروع کردم به تحقیق که بدونم حقیقت چیه الان افتخار میکنم که شیعه هستم اما متاسفانه دیدم 90 درصد شیعیان فقط اسم رو حمل میکنن و ابدا به هیچ وجه تحقیق نکردن اما بموقش در مورد دین نظر میدن و این صرف دین و مذهب نیست
    حرف من اینه تا به درک صحیحی از خودت نرسیدی و از اینکه راه و هدفت چیه و دنبال چی میگردی اقدامی نکن
    و بدون این خانوم به علت اینکه افراد زیادی به قول خودتون خواهانشن این فکر رو ممکنه بکنه که هنوز یه عالمه فرصت داره و یا در آینده پتکی باشه براش که ای کاش با تو ازدواج نمیکرد من که این هم خواهان داشتم
    باید جوری باشی که خودش به این نتیجه برسه که جز شما کس دیگه ای برای ازدواج مناسب نیست

    پیامبر فرمودن :بعثت لمکارم الاخلاق
    و بدون
    عَن الامام علی – علیه السلام – قال: مِنْ کَمالِ النِّعْمَةِ التَّحَلِّی بِالسَّخاءِ وَ التَّعَفُّفِ.
    امام علی – علیه السلام – فرمودند: کمال نعمت الهی آراستگی به سخاوت و عفت و پاکدامنی است.
    «غرر الحکم، ح ۵۴۱۷»
    و در آخر[/color]
    [/font]
    عَسَى أَن تَكْرَهُواْ شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ وَعَسَى أَن تُحِبُّواْ شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّكُمْ وَاللّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لاَ

    تَعْلَمُونَ"!!!!


    "چه بسیار شود که چیزی را مکروه شمارید ولی به حقیقت خیر و صلاح شما در آن بوده، و چه بسیار شود چیزی را دوست دارید و در واقع شرّ و فساد شما در آن است، و خدا (به مصالح امور) داناست و شما نادانید!!!!"

  2. 5 کاربر از پست مفید جرجیس تشکرکرده اند .

    جرجیس (پنجشنبه 23 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.