عزيزم بستگي به سليقه شما و طرفتون داره
به نظر من كه اختلاف قدتون نرماله... هر كسي تو اين زمينه يه نظري داره و توي روياهاش طرفش رو يه جور خاص تصور ميكنه....
اگه بيشتر از اين باشه بيشتر نا متعادل به نظر ميرسه
به خودت بستگي داره... اگه اين مساله واست تو اولويته (كه بايد روش حتما تجديد نظر كني) به كيس هاي ديگه كه قد بلند ترن فكر كن... سنجش فرد با توجه به قد اصلا عاقلانه نيست ... منم زخم خورده اين مدل تفكر بودم متاسفانه








علاقه مندی ها (Bookmarks)