منم از همین می ترسم.به نظر من اگر کسی می خواد از این راه همسرشو انتخاب کنه باید سراغنوشته اصلی توسط melisaa
مراکزی بره که به صورت واقعی وجود دارند و از قوه قضاییه یا وزارت ارشاد یا هر سازمازن ذی صلاح
دیگه مجوز داشته باشه حالا سایتی م داشته باشه که اعضا با هم آشنا بشند.







علاقه مندی ها (Bookmarks)