به نظر من کسایی که میان برای مشاوره اغلب کاری که تو ذهن خودشون انجام میدن و با اومدن به این سایت دنبال نظرات موافق با خودشون می گردن یا شایدم میخوان یجورایی خودشونو راضی کنند که برای حل مشکلشون یک حرکتی انجام دادن
تشکرشده 53 در 39 پست
به نظر من کسایی که میان برای مشاوره اغلب کاری که تو ذهن خودشون انجام میدن و با اومدن به این سایت دنبال نظرات موافق با خودشون می گردن یا شایدم میخوان یجورایی خودشونو راضی کنند که برای حل مشکلشون یک حرکتی انجام دادن
melika63_63 (پنجشنبه 30 خرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)