اونجوری که من میدونم حتی تو اسلام هم به این شکل حجاب اشاره نشده و این سختگیری ها بدتر دخترارو عقده ای کرده نتیجه اش هم دارید میبینید تو خیابونا
دوباره مثل دهه شصت دارند دخترارو دستگیر میکنند
پوشش یک چیز فردیه و جزو حقوق اجتماعیه هرکسی هست که هر جور که دلش میخواد باشه و هیچکس حق نداره انسان رو مجبور کنه که چی بپوشه و چی نپوشه اگرم الان اینجوره از بی عرضگی خود دختراست









علاقه مندی ها (Bookmarks)