به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 تیر 92 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1390-7-28
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    2,449
    سطح
    29
    Points: 2,449, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    370

    تشکرشده 371 در 137 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تصمیم جدی گرفتم مشکلاتمو حل کنم و زندگیمو بسازم


    دوستان عزیز از راهنماییهاتون و نظراتون متشکرم

    جناب SCI تو تاپیکهای قبلیم نظرات کارشناسی و راهنماییهاتون خیلی برام مفید بوده میشه ازتون خواهش کنم بازم به تاپیکم بیاین و کمکم کنید.

    خانم آنی عزیز جناب حامد قرار شد من تاپیک جدید بزنم با دسته بندی مشکلات که شما ها لطف کنید راهنماییم کنید میدونم وقت نمیکنید کار دارید این روزها شاید بخاطر این روزهای مقدس وقتتون کمتر باشه ولی خواهش میکنم به تاپیکم سر بزنید.

    دوستان من واقعا الان درمانده ام نمیدونم تو خونه چه عکس العملی داشته باشم فعلا دارم زندگی عادیمو میکنم یعنی غذا درست میکنم ظرف میشورم ولی سر سنگینم و اصلا باهاش صحبت نمیکنم حتی در حتی سلام کردن

    شب دوم دعوامون اومد بهم گفت پول لازم نداری؟ گفتم نه مرسی
    بعد یه مبلغی پول هر هفته میده به من که کنار بزارم واسه حساب مشترکمون اومد اون پولو گذاشت رو میز و گفت میشه خواهش کنم این پولو نگهداری واسه پس اندازمون منم حرفی نزدم

    اگه کمک کنید متشکرم

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: تصمیم جدی گرفتم مشکلاتمو حل کنم و زندگیمو بسازم

    فقط در مورد همین رفتار الانش (پول دادن ) نظر میدم و در کلیت جریانتون نظرامو قبلا دادم..

    (در این لحظه) شوهرتون از کتکی که زده نادم و پشیمانه و میخواد یه جوری باب سخن گفتن باهاتون رو باز کنه.

    نظر شخصیم و نه کارشناسی:
    شوهرتون از کلیت رفتاریکه با شما تا حالا داشته(و ممکنه بازم داشته باشه) پشیمون نیست و همچنان حق رو برای خودشون میدونن چون حتی سعی در گفتن عذرخواهی و دلجویی از شما نکردند.
    باتشکر

  3. 6 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (چهارشنبه 18 مرداد 91)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 تیر 92 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1390-7-28
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    2,449
    سطح
    29
    Points: 2,449, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    370

    تشکرشده 371 در 137 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تصمیم جدی گرفتم مشکلاتمو حل کنم و زندگیمو بسازم


    نادیا جون دقیقا همینطوره

    همین الان باهام صحبت کرد ببینید چقدر پرروه واقعا

    میگه من ادم عصبی هستم و کتک میزنم دست خودم نیست میگم خوب این که منطقی نیست تو باید عصبانیتتو درمان کنی میگه فعلا نه وقتشو نه شرایطشو دازم که درمان کنم

    میگه تو خیلی به من گیر میدی و با من کار داری میگم میشه یکیشو مثال بزنی میگه مثلا بدون هماهنگی من با خوانوادم قرار گذاشتی بریم خونشون هرچه میخوام بهش تفهیم کنم که خودت پیشنهاد دادی اصلا زیر بار نمیره

    میگم اصلا اسم ایمن کار گیر دادن نیست ضمنا با دوستم و خونواد خودم که قرار نزاشتم خوب قرارتو کنسل کن نمیخوای بری میگه همینکارم از من انرژی میگیره

    میگه من شرایط خوبی ندارم تو خیلی به پروپای من میپیچی شما باید منو درک کنی و خودتو واسه من بشکنی تا کار به اینجا نرسه میگم خودمو بشکنم و سکوت کنم با به بروپات پیجچیدن فرق داره میگه خوب اینم بخاطر اینکه عصبی هستم اشتباه گفتم منظورم همینه

    در کل فقط سعی داره با گفتن یه مشت دروغ منو مقصر جلوه بده و خودشو بی گناه

    تازه متوجه یه مسئله ای شدم و فهمیدم دردش از کجاست من بهش گفتن تا عید پول منو بده و این ناراحته میگه من نمیتونم سختمه که تا عید پول تورو بدم (پول من دست صاحبخونس واسه ودیعه خونه)

  5. کاربر روبرو از پست مفید taranee تشکرکرده است .

    taranee (چهارشنبه 18 مرداد 91)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 بهمن 92 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1391-5-13
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    599
    سطح
    11
    Points: 599, Level: 11
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    162

    تشکرشده 157 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تصمیم جدی گرفتم مشکلاتمو حل کنم و زندگیمو بسازم

    سلام ترانه جان
    با این اوصاف که همسرتون این حرفارو میزنه یعنی آب از آب تکون نمیخوره شاید خدای نکرده بدترم بشه
    بهتره به یه روان پزشک مراجعه کنه

  7. 2 کاربر از پست مفید monayi تشکرکرده اند .

    monayi (چهارشنبه 18 مرداد 91)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 تیر 92 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1390-7-28
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    2,449
    سطح
    29
    Points: 2,449, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    370

    تشکرشده 371 در 137 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تصمیم جدی گرفتم مشکلاتمو حل کنم و زندگیمو بسازم


    مونیا جان اون اصلاح نمیشه و روانپزشکم به این اسونی نمیاد ولی کلا این مشکل اساسی این اقا اینه که من تا اخر سال میخوام پولمو ازش بگیرم میگه فشار مالی روی منه
    یه چیزیم بگم واقعا بحث کردن باهاش کار سختیه خیلی راحت میپیچوند و فرصت دفاع کردن نمیده و به نظرم ادم منطقی نیست

    یعنی میخواد پول من دست صاحبخونه باشه خونه هم به نام خودش باشه هروقتم میخواد منو از خونه بیرون بندازه بگه اینجا خونمه

    الانم میگه ادمها یا باید رومانتیک با هم زندگی کنند یا مسالمت امیز یا اینکه زیر یه سقف باشند ولی سایه همو با تیر بزنند ما در شرایطی نیستیم رومانتیک باشیم ولی میتونیم بهم کاری نداشته باشیم و مسالمت امیز باشیم هر وقتم هر کدوم از طرفین شرایطش اقتضا کرد و دید به نفعش جدا بشه اون طرف باهاش همکاری کنه

    میدونید دلیل این حرفهاش چیه؟ چون میدونه اگه پولو من ازش بگیرم از نظر مالی شرایط من خیلی بهتر از این میشه و فکر میکنه اونوقت من ویزام میاد پولم دارم و میرم

  9. #16
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: تصمیم جدی گرفتم مشکلاتمو حل کنم و زندگیمو بسازم

    این بخش رو به کل دوستانی است که هم در آن تاپیک شرکت داشتند و هم در این تاپیک

    من دیروز این تاپیک رو خوندم اما ماشالله به سرعت دوستان که کمتر از ثانیه به پست 7 رساندن .........صبر کردم و سکوت کردم ببین نتیجه آن گفتار و تاکید و درخواست و هشدار در تاپیک قبل چیست .

    تاپیکی رو که در جای دیگه درمورد روندش و...........صحبت شده بود!


    این عدم بردباری و صبوری و دقت و اهمیت از کجا میاد؟!!!!! این دلسوزی های بچگانه از کجا میاد ؟!!! در زندگی های شخصی هم همین نمودار را دارید . افرادی کودک و بی صبر و شکیبایی - بی مسئولیت و بی توجه با نقابی از دلسوزی و پرحرفی و.......... من نبودم .اون یکی بود !! ...........

    ( البته روند این تاپیک امیدوار کننده تر از تاپیک قبل است . این راه هم فراموش نباید کرد . اما با این حال بهتر بود به دو پست آخر تاپیک قبل و باز کننده ی این تاپیک و مشکلاتش احترام می گذاشتید و صبوری پیشه می کردید و.............و به چیزی که ازتون خواسته شده بود توجه می کردید و .........




    و اما تو ترانه

    صبر کن....................تند نرو

    چرا ؟
    به این علت که در مدیریت این تاپیک و تاپیک قبلی که مال تو بود چندان موفق نبودی در نتیجه این ضعف در زندگی واقعی هم وجود دارد .

    اول از همه ازت می خوام که بر مبنای خصوصا پست یک این تاپیک که دیروز خواندم

    سر این دوربین رو به سمت شخص خودت بگیری و نه همسرت .

    در این که همسر تو فردی است که کنترل هیجانی و احساسی ندارد و کاملا یه پسر بچه شک نمی کنم .

    اما در مقابل این پسر بچه - دختر بچه ای را به عین می بینم با مشخصات تو ..........دختری اهل قهر - دختری که با عروسکش ( منظور همین آقا پسره ) مشغول عروسک بازی و مامان بازی و زن و شوهر بازی است و ............دختری که نمی داند عروسک بازی به این شکل قوانین خودش رو داره . همچنان که این پسر نمی داند .

    در این بازی هر دو نفر جر زنی می کنند و در نتیجه عوامل خشم و ناسازگاری همدیگر رو مهیا می کنند و بازی رو به سمت زدو خورد و کتکاری و قهر و ............می کشانند و بعد با چشمانی اشکبار سراغ بزرگترهای خودشون می رن و شروع به چغلی کردن و ببین من رو زد و ببین با من چیکار کرد و ................می کنند .


    در نتیجه هیچ کدام از این دو نفر برتری به لحاظ سن کودک نسبت به هم ندارند و مهارت و آگاهی هایشان در این بازی کاملا به یک اندازه است .




    حال ترانه خانم به جای تمرکز بر همسرت آیا حاضری مدتی روی خودت کار کنی تا مراحل رشد کودکت رو شاهد باشی ؟!‌
    اگر جوابت بله است . بنویس . تا ادامه بدهیم .



  10. 6 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (چهارشنبه 18 مرداد 91)

  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 تیر 92 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1390-7-28
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    2,449
    سطح
    29
    Points: 2,449, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    370

    تشکرشده 371 در 137 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تصمیم جدی گرفتم مشکلاتمو حل کنم و زندگیمو بسازم


    سلام آنی عزیز

    خیلی خوشحالم که تصمیم دارین کمکم کنید مشکلاتم حل شه

    من حرفهاتونو قبول دارم من ایرادهای زیادی دارم و اگه این همسر امروز به خودش اجازه داده با من اینجوری گستاخانه رفتار کنه این بازتاب رفتار اشتباه من بوده

    با همه وجودم منتظرم ایرادهامو بگین و من تا جایی که بتونم رو خودم کار میکنم که بتونم مشکلمو حل کنم نه فقط بخاطر حفظ زندگی مشترک بلکه بخاطر یه انسان که میخواد تو این جامعه زندگی کنه

    بخاطر ارزش وجودی خودم

    مرسی آنی خوبم

  12. 3 کاربر از پست مفید taranee تشکرکرده اند .

    taranee (چهارشنبه 18 مرداد 91)

  13. #18
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: تصمیم جدی گرفتم مشکلاتمو حل کنم و زندگیمو بسازم

    به این سئوال ها دقیق پاسخ بده


    - آیا همسرت را خودت برای ازدواج انتخاب کردی ؟
    - آیا همسرت را با شناخت انتخاب کردی ؟
    - اگر پاسخت مثبت است . چه ویژگی های خوبی داشت که دل تو را ربود ؟
    - آیابه همسرت افتخار می کنی ؟
    - آیا همسرت رو دوست داری ؟


    نکات بعدی


    - نقاط ضعف تو چیست ؟
    - نقاط قوت تو چیست ؟
    -نقاط قوت همسرت چیست ؟
    -نقاط ضعف همسرت چیست ؟
    -نقاط ضعف و نقاط قوت زندگیت چیست ؟

  14. 9 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (سه شنبه 24 مرداد 91)

  15. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 تیر 92 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1390-7-28
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    2,449
    سطح
    29
    Points: 2,449, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    370

    تشکرشده 371 در 137 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تصمیم جدی گرفتم مشکلاتمو حل کنم و زندگیمو بسازم

    خانم آنی من این چند روز فکر کردم و جواب سوالهاتونو با کمک همسرم نوشتم ( بعضی از سوالاتو در مورد خودم از ایشون پرسیدم)

    [color=#006400]- آیا همسرت را خودت برای ازدواج انتخاب کردی ؟ [/color] بله


    آیا همسرت را با شناخت انتخاب کردی ؟
    - اگر پاسخت مثبت است . چه ویژگی های خوبی داشت که دل تو را ربود ؟

    تقریبا - اون زمان احساس تنهایی میکردم و نیاز به یه همدم واقعی و همیشگی داشتم - به نظرم اهل زندگی اومد و با صداقت بود

    - آیابه همسرت افتخار می کنی ؟ بیشتر مواقع بله

    - آیا همسرت رو دوست داری ؟
    بله

    نقاط ضعف من: آستانه صبرم پایینه - در بعضی مواقع ایرادهامو به سختی میپذیرم - وقتی حس میکنم حق با منه نمیتونم جواب ندم وسکوت کنم- نسبت به عشق همسرم حسادت دارم یعنی میخوام کامل مال من باشه


    نقاط فوت خودم: مهربونم - کاری از دستم بربیار حتما برای دیگران انجام میدم - تحملم زیاده و به راحتی از میدان به در نمیشم - اردام قویه

    نقاط قوت همسرم: وفاداره - مهربونه - خسیس نیست - مسئولیت پذیره - رفیق باز نیست و اهل خانواده هست - همه لحظاتشو دوست داره در کنار خانواده بگذرونه- احساستشو بروز میده- تو مسائل مالی با من روراسته

    نقاط ضعفشون: پرخاشگره - عصبیه - لجبازه - همیشه میخواد حرف خودشو ثابت کنه - بسیار مغروره - بد دهنه

    نقاط قوت زندگیمون: گاهی سرشار از لحضات رومانتیکه - هر دو دوسش داریم - تلاش برای ساختنش میکنیم - بهم وفاداریم و دروغ بهم نمیگیم ( از دید همسرم نقاط قوت زندگیمون: از قیافت خوشم میاد و دوست دارم)

    نقاط ضعف زندگیمون: برخی از خواسته های منو درک نمیکنه و بخاطرش نمیخواد قدمی برداره - خیلی از حرمتها بینمون شکسته شده بخاطر دعواهامون



    خیلی صمیمانه تشکر میکنم که وقت میزارین و مشکلات من و دوستان منو در اینجا حل میکنید

    بسیار سپاسگذارم








  16. 4 کاربر از پست مفید taranee تشکرکرده اند .

    taranee (سه شنبه 24 مرداد 91)

  17. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 تیر 92 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1390-7-28
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    2,449
    سطح
    29
    Points: 2,449, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    370

    تشکرشده 371 در 137 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تصمیم جدی گرفتم مشکلاتمو حل کنم و زندگیمو بسازم


    سلام

    آنی عزیز میشه لطف کنید منو راهنمایی کنید
    تا دور جدید مشکلاتم شروع نشده
    تا محیط خونه تو آرامش و امنیت نسبی هست

    راهنماییهای لازم رو به من بگین اجرا کنم

    میخوام قبل از اینکه دوباره دوره تنشهای جدید فرا برسه خودمو قوی کنم و ذهنمو پر از باید ها و نبایدها کنم

    میخوام از بحرانهای احتمالی جلوگیری کنم

    متشکرم

  18. کاربر روبرو از پست مفید taranee تشکرکرده است .

    taranee (پنجشنبه 26 مرداد 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصمیم به طلاق گرفتم درسته تصمیمم؟
    توسط amir59 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 مهر 95, 22:38
  2. تصمیمم نهایی من ... 6 سال تا تصمیم گرفتن طول کشید
    توسط she در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مرداد 95, 18:31
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 شهریور 93, 18:36
  4. موندم چه تصمیمی بگیرم؟ کمک کنید...............
    توسط yase sefid در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 شهریور 92, 10:55
  5. چه تصمیمی بگیرم؟
    توسط arah در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 08 تیر 92, 17:52

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.