به نظرم از بابت خواستگارت مطمئن شو که دختره رو دوست داره یا نه خیلی رو حرف دوستت حساب باز نکن
ببخشید من خودم دخترم اما ما دخترا همو بهتر میشناسیم دیگه.. وقتی یه پسری رو دوست داشته باشیم طرف یه سلام خشک و خالی هم کنه به خودمون میگیریم که نکنه منظور داشت؟! قبلا با تن صدای آروم تر سلام میکرد اما الان بلند سلام کرد پس حتما منظور داشته ! انقدر به این قضیه فکر میکنیم تا بالاخره باورمون میشون طرف منظور داشته و دوستمون داره
خلاصه منظور اینه رو حساب حرف های دوستت تصمیم نگیر اول با خود پسره صحبت کن اگه گفت اونو دوست نداشته و یا الان واقعا فقط تمایل به ازدواج با تو داره(ممکنه دختر عمه اش رو قبلا دوست داشته اما یه کاری ازش دیده که منصرف شده یا دیده تفاهم ندارن)بعد با دوستت منطقی صحبت کن یا قانع میشه یا نه ته تهش دوستت باهات قطع رابطه میکنه دیگه .فدا کاری بیخودی نکن !!صحبت یه عمر زندگیه ! با چشمای باز تصمیم بگیر
(برای منم دعا کن بتونم درست تصمیم بگیرم ..)








علاقه مندی ها (Bookmarks)