به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 28 مهر 91 [ 18:16]
    تاریخ عضویت
    1391-5-16
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    487
    سطح
    9
    Points: 487, Level: 9
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ترديد در خواستگار و مقايسه

    بنظر من از خواستگارت مهلت فکر بخواه(نمیدونم یه ماه دو ماه هرقدر که فکر میکنی بسه) و اول تکلیفت رو با همکارت مشخص کن..
    از طریق مدیر شرکت اقدام کن و توی این مدت هم بیکار نشین یکم همکارت رو امتحانش کن یعنی درواقع بسنجش و غیر مستقیم درباره اش تحقیق کن رفتارش رو تحلیل کن که تا چه حد میتونه به همون نسبت که همکار خوبیه همسر خوبی هم باشه؟!

    زندگی کاری مرد ها و مهارت هاشون تو کار خیلی با زندگی زناشوییشون و مهارت همسر بودنشون فرق داره

    توی محیط کاری هزار ویک قانون وجود داره که مجبوره خوب باشه خوب کارکنه خوب خودشو جلوه بده



    وقتی برای خودت مسلم شد که واقعا همکارت میخوادت یا نه و یا تو هم با شرایطش میتونی کنار بیای یا نه بهتر میتونی راجع به هرکیس فکر کنی

    نذار طوری بشه که اگر با خواستگارت ازدواج کنی چون قضیه همکارت برات حل نشده یه عمر بگی کاش صبر میکردم برا اون یا اگه با همکارت ازدواج کنی یه عمر بگی کاش گول ظاهرش رو نمیخوردم

    برای منم دعا کن درست تصمیم بگیرم و خوشبخت شم و طرفم رو خوشبخت کنم

  2. 2 کاربر از پست مفید شعله خاموش تشکرکرده اند .

    شعله خاموش (چهارشنبه 25 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مقايسه كردن شوهرم بامرداي ديگه
    توسط tanin_eshgh در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 تیر 96, 10:24
  2. مقايسه انتقاد سازنده و انتقاد مخرب:
    توسط khaleghezey در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 17 بهمن 94, 11:58
  3. چرا رئيسم تا اين حد با من سرد و بداخلاق شده؟
    توسط sasha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 28 فروردین 94, 13:45
  4. از رئيسم خوشم اومده چجوري نظرشو راجع به خودم بفهمم؟
    توسط پر خيال در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 09 آذر 92, 11:03
  5. مشاورم ميگه ايده آليسم هستم!
    توسط shabe barooni در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 26 فروردین 90, 17:21

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.