بنظر من از خواستگارت مهلت فکر بخواه(نمیدونم یه ماه دو ماه هرقدر که فکر میکنی بسه) و اول تکلیفت رو با همکارت مشخص کن..
از طریق مدیر شرکت اقدام کن و توی این مدت هم بیکار نشین یکم همکارت رو امتحانش کن یعنی درواقع بسنجش و غیر مستقیم درباره اش تحقیق کن رفتارش رو تحلیل کن که تا چه حد میتونه به همون نسبت که همکار خوبیه همسر خوبی هم باشه؟!
زندگی کاری مرد ها و مهارت هاشون تو کار خیلی با زندگی زناشوییشون و مهارت همسر بودنشون فرق داره
توی محیط کاری هزار ویک قانون وجود داره که مجبوره خوب باشه خوب کارکنه خوب خودشو جلوه بده
وقتی برای خودت مسلم شد که واقعا همکارت میخوادت یا نه و یا تو هم با شرایطش میتونی کنار بیای یا نه بهتر میتونی راجع به هرکیس فکر کنی
نذار طوری بشه که اگر با خواستگارت ازدواج کنی چون قضیه همکارت برات حل نشده یه عمر بگی کاش صبر میکردم برا اون یا اگه با همکارت ازدواج کنی یه عمر بگی کاش گول ظاهرش رو نمیخوردم
برای منم دعا کن درست تصمیم بگیرم و خوشبخت شم و طرفم رو خوشبخت کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)