نوشته اصلی توسط gole kaghazi
با کدوم حساب؟؟؟ ینی فقط هدفش جلب رضایت و علاقه مندی منه؟ این کار بیشتر منو بدبین میکنه و من احساس میکنم از اون کمترم.
تشکرشده 47 در 28 پست
نوشته اصلی توسط gole kaghazi
با کدوم حساب؟؟؟ ینی فقط هدفش جلب رضایت و علاقه مندی منه؟ این کار بیشتر منو بدبین میکنه و من احساس میکنم از اون کمترم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)