نقل قول نوشته اصلی توسط gole kaghazi

با این حساب من فکر میکنم فقط برای جلب رضایت شما داره از خودش تعریف میکنه.

بالاخره اومده خواستگاری و میخواد بله رو از شما بگیره

با کدوم حساب؟؟؟ ینی فقط هدفش جلب رضایت و علاقه مندی منه؟ این کار بیشتر منو بدبین میکنه و من احساس میکنم از اون کمترم.