به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: دودلی در انتخاب همسر و اجازه خواستگاری

    سلام عزیز دلم

    اشکالی نداره. تو که نمیدونستی هدفش دوستیه. فکر می کردی خواستگاریه قصدش و وقتی از نیتش آگاه شدی با

    صلابت ردش کردی. پیش میاد این نوع اتفاقات و این ربطی به تو نداره. جامعمون یک مقدار بی تعهد شده و افراد خیلی

    راحت با احساسات دیگران بازی می کنن. پس خودت رو سرزنش نکن عزیز دلم

    بگذار یک خاطره برات تعریف کن از چنین جریانی تا بخندی :)

    چند سال پیش زمانی که 20 سالم بود تو نمایشگاه قرآن مسئول آموزش یک غرفه بودم تو بخش IT. یک آقایی با ظاهر

    بسیار مذهبی که 30 سالش بود به من توجه خاصی نشون می داد اما من حالم از ترکیبش بهم می خورد و بسیار

    بی توجه بودم تا اینکه روز اختتامیه نمایشگاه ، به دلیل اینکه روز آخر بودم دیدم از طریق مسئول بخش ازم خواسته

    برم باهاش صحبت کنم و ابراز علاقه کرده بود.

    به اصرار دوستان و اینکه آقای محترمیه و به بختت لگد نزن پذیرفتم که بیرون سالن اختتامیه بهش اجازه صحبت بدم.

    حتی بدم میومد به صورتش نگاه کنم. چه بختی هم بودم پسره ی ضایع

    بعد شروع کرد به اینکه از وقار شما خوشم اومده و از خودش و خانوادش و شرایطش و تحصیلاتش گفت. کلی حرف

    زد و منم هی به ساعتم نگاه می کردم همش که چقدر حرف میزنه

    در نهایت ازم خواست بیشتر آشنا شه با من جهت امر خیر! منم دوباره به اصرار مسئول بخش و به فکر این که تو اون

    فضای معنوی تنها هدفش خواستگاری بوده پذیرفتم و به خانوادمم گفتم.

    سرت رو درد نیارم. 1 ماه گذشت و من تلفنی از این آقا جویا شدم که قصد ندارن تشریف بیارن؟ البته نه بیرون

    می دیدمش و نه چیزی فقط گاهی تلفنی راجع به خودش بیشتر صحبت می کرد و منم می گفتم این حرف ها رو تو

    جلسات معارفه هم میشه زد. تا اینکه بعد یک ماه اس ام اس دادم که آقای ... میشه بگین هدفتون از اینکه تشریف

    نمیارین منزل با پدر و مادرتون و هی تلفنی صحبت می کنین رو بگین؟

    میدونی برگشت چی گفت؟ با تعجب گفت کی گفته من خواستگار شما هستم؟!

    من که حسابی گیج شده بودم گفتم پس هدف شما چیه؟ گفت هدف من یک دوستی پاک وساده بود فقط همین!

    منو میگی همینطور مونده بودم. آخه تو اون فضا! تو اون جو مبارک قرآنی! واسطه کردن حاج آقای بخش جهت

    جلب رضایت من واسه پیش قدم شدن! تو بودی چی فکر می کردی؟

    خلاصه منم که به شدت با دوستی مخالفم یک جوابی دادم که تا آخر عمر نقره داغ شد :D

    برگشتم اس ام اس دادم که : فکر نمی کنین سنتون که به اندازه سن دایناسور شده واسه اینجور کارها دیگه

    مناسب نیست؟ بعد هم من اگر میخواستم با کسی دوست بشم با شماااا با این ظاهرتون دوست نمی شدم می

    رفتم با یک پسر خوش تیپ لا اقل دوست می شدم که خسر الدنیا و الاخرت نشم

    گفتم شما هنوز انگار توی 17 سالگی تون موندین و نمیدونم راجع به من چی فکر کردین. متاسفم واسه جامعمون

    که مذهبیونش اینن و نمایشگاه قرآنمون!

    هی شروع کرد عذر خواهی و اینا ولی من دیگه جوابش رو ندادم. پسره زشت نمیدونم با خودش چه فکری کرده

    بود دوستی پاک وساده!!! حالا خوبه دنبال خاشخاشیش نبود

    اولش یک دعوای حسابی با حاج آقا و دوستان مثلا مذهبیم کردم که چرا اصرار داشتن واسه 1 دوستی پاک و ساده

    ولی بعدش انقدر با دوستام خندیدیم به جوابی که من دادم

    آره گلم غصه نخور از این موارد زیاد پیش میاد.

    دیگه نبینم ناراحت باشیا

    عباداتت هم قبول. عیدت هم پیشاپیش مبارک.








  2. 5 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 28 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.