با سلام
به نظر بنده هم بهتره که دوباره به پزشک مراجعه کنید حتما
چون خیلی وقته مراجعه نکردین
به خاطر سلامتی خودتون و اینکه آگاه تر بشین از مسئله
در مورد مطرح کردنش هم شاید بهتر باشه که بهد از دو سه جلسه خواستگاری بپرسین که شما بیماری خاصی ندارین؟
و وقتی که اونم پرسید بگید بیماری مهمی که ندارم فقط یه موردی بوده چندسال پیش... که گفتن اگه بزرگ نشه یا تغییر نکنه موضوع مهمی نیست
که خداروشکر تغییر هم نکرده
ولی به هرحال من برای اینکه صداقت داشته باشم و بعدها عذاب وجدان نگیرم گفتم که شما هم در جریان باشین
موفق باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)