به نظر من اگه مدیر سایت یه نظرخواهی در این خصوص انجام بدند تا نظر باقی دوستان رو هم بدونیم که آیا مایل هستند همچین قسمتی در خود سایت http://www.hamdardi.com و نه در تالار ایجاد بشه یا خیر، بد نیست.
تشکرشده 4 در 4 پست
به نظر من اگه مدیر سایت یه نظرخواهی در این خصوص انجام بدند تا نظر باقی دوستان رو هم بدونیم که آیا مایل هستند همچین قسمتی در خود سایت http://www.hamdardi.com و نه در تالار ایجاد بشه یا خیر، بد نیست.
asal2013 (چهارشنبه 26 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)