به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    372

    تشکرشده 373 در 113 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: غرور مردانه یا بی میلی؟؟

    شميم جان، تو يه كتاب روانشناسي خوندم كه آقايون به اندازه خانم ها هيجاناتشون رو نشون نميدن!!
    مثلا تو چهره يه خانم اگه نگاه كنيد، كاملا متوجه خشم، غضب، خوشحالي يا ناراحتيش ميشين... اما يه مرد به ندرت اجازه ميده اين حالات درونيش تو چهره و رفتارش پديدار بشه
    خوب علتش معلومه... چون ما خانوم ها احساستمون به آقايون غالبه


    پس اينكه آستانه خشم و عصبانيت اين آقا بالاست، تازه يه نقطه قوته... و به نظرم يه حسن محسوب ميشه كه نقطه جوشش بالاست.... ((اما مراقب باش، چون آدم هايي كه دير به دير هم جوش ميارن، يه بار كه از اون خط رد بشن و عصباني بشن، ديگه دنيا رو جهنم ميكنن))... پس زياد دنبال اين نباش كه ناراحتش كني تا رفتارش رو تو عصبانيت ببيني!!
    چرا به جاي اينكه سعي ميكني عصبانيتش رو برانگيخته كني، سعي نميكني متوجه علايقش بشي و چيزهايي كه خوشحالش ميكنه!!!!!


    البته تا از تمايل واقعي آقا به خودت مطمئن نشدي خودت رو راغب نشون نده...
    يه بارديگه خيلي جدي ازش سوال كن كه از آشنايي با شما احساس رضايت ميكنه... بعد از گرفتن جواب از ايشون، ديگه در اين زمينه هر دفعه بهش گير نده، كه حالا خوشحاله يا ناراحت... البته اميدوارم آدم ركي باشه و احساس واقعيش رو بگه


    اينكه تو چت هستن و چراغشون روشنه اما تا شما پيش قدم نشين حرفي نميزنن، برام جاي سواله!!!!
    آخه يا اومدن تو چت و منتظر شما هستن تا online بشين... كه در اين صورت بايد گاهي خودشون سلام كنن.
    يا اومدن تو چت و منتظر فرد ديگه اي هستن!!!
    احتمال كدوم بيشتره به نظرت با اين طرز رفتارش؟؟؟؟؟؟


    در ضمن اصلا صحبت هاتون رو به سمت مسايل عاطفي پيش نبر... و فقط تلاشت رو بكن كه تو اين مدت شناختت رو براي ازدواج با ايشون ارتقاء بدي

  2. 2 کاربر از پست مفید rama25 تشکرکرده اند .

    rama25 (یکشنبه 05 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میخوام از دست این افکار منفی خلاص شم اما نمیدونم چطوری؟؟
    توسط پریا666 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 مرداد 93, 23:00
  2. مطالعات یکساله قبل از هر اقدام خواستگاری و نامزدی؟؟
    توسط omid65 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 شهریور 91, 17:52
  3. طلاق عاطفی، جدایی یا ادامه زندگی؟؟
    توسط lonely sky در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 72
    آخرين نوشته: جمعه 30 اردیبهشت 90, 11:31
  4. من نمی دونم عشوه ی زنونه یعنی چی؟؟
    توسط bahar89 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 اردیبهشت 90, 18:46
  5. واقعا سر گرمی؟؟!!
    توسط mohajer در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 اسفند 87, 00:50

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.