شميم جان، تو يه كتاب روانشناسي خوندم كه آقايون به اندازه خانم ها هيجاناتشون رو نشون نميدن!!
مثلا تو چهره يه خانم اگه نگاه كنيد، كاملا متوجه خشم، غضب، خوشحالي يا ناراحتيش ميشين... اما يه مرد به ندرت اجازه ميده اين حالات درونيش تو چهره و رفتارش پديدار بشه
خوب علتش معلومه... چون ما خانوم ها احساستمون به آقايون غالبه
پس اينكه آستانه خشم و عصبانيت اين آقا بالاست، تازه يه نقطه قوته... و به نظرم يه حسن محسوب ميشه كه نقطه جوشش بالاست.... ((اما مراقب باش، چون آدم هايي كه دير به دير هم جوش ميارن، يه بار كه از اون خط رد بشن و عصباني بشن، ديگه دنيا رو جهنم ميكنن))... پس زياد دنبال اين نباش كه ناراحتش كني تا رفتارش رو تو عصبانيت ببيني!!
چرا به جاي اينكه سعي ميكني عصبانيتش رو برانگيخته كني، سعي نميكني متوجه علايقش بشي و چيزهايي كه خوشحالش ميكنه!!!!!
البته تا از تمايل واقعي آقا به خودت مطمئن نشدي خودت رو راغب نشون نده...
يه بارديگه خيلي جدي ازش سوال كن كه از آشنايي با شما احساس رضايت ميكنه... بعد از گرفتن جواب از ايشون، ديگه در اين زمينه هر دفعه بهش گير نده، كه حالا خوشحاله يا ناراحت... البته اميدوارم آدم ركي باشه و احساس واقعيش رو بگه
اينكه تو چت هستن و چراغشون روشنه اما تا شما پيش قدم نشين حرفي نميزنن، برام جاي سواله!!!!
آخه يا اومدن تو چت و منتظر شما هستن تا online بشين... كه در اين صورت بايد گاهي خودشون سلام كنن.
يا اومدن تو چت و منتظر فرد ديگه اي هستن!!!
احتمال كدوم بيشتره به نظرت با اين طرز رفتارش؟؟؟؟؟؟
در ضمن اصلا صحبت هاتون رو به سمت مسايل عاطفي پيش نبر... و فقط تلاشت رو بكن كه تو اين مدت شناختت رو براي ازدواج با ايشون ارتقاء بدي








علاقه مندی ها (Bookmarks)