به نظر من هر روز روز مادر چون هر روز مادر قلبش برای ما میتپه و دعاش پشت سر ماست و روزی که مادر توش نباشه بد ترین روز زندگی منه
تشکرشده 53 در 39 پست
به نظر من هر روز روز مادر چون هر روز مادر قلبش برای ما میتپه و دعاش پشت سر ماست و روزی که مادر توش نباشه بد ترین روز زندگی منه
melika63_63 (دوشنبه 03 تیر 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)