سلام
ناديا خانم به عنوان برادر بزرگتر از شما خواهش مي كنم در اين تاپيك( حجاب ) ديگر ارسالي قرار ندهيد چون بنده هم همين كار را خواهم كرد و ادامه اين بحث به عقيده من راهگشا نيست و جز از بين رفتن برخي حرمتها چيزي ديگه اي عايد تالار نخواهد شد ..
از شما ممنونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)