سلام
من فقط در اينجا مي خواستم از پاسخ قشنگ دانه خانم تشكر كنم ، كه خيلي دلسوزانه و با حوصله پاسخ اين دوستمون رو دادند فقط گله اي از ديگر دوستان دارم حالا شايد هم من دارم زود قضاوت مي كنم اما وقتي پاسخها رو مي خونيم و مشاهده مي كنيم كه دوستي با حوصله و دلسوزي تمام به سوالات دوستان ديگه پاسخ مي دن انصاف اينه كه حداقل يه كليك ساده روي گزينه تشكر بكنيم ، مطمئن باشيد اين تشكر و قدرشناسي كوچولو خيلي تاثير گذار هست .
بازم از خانم دانه تشكر و سپاسگزاري ميشه به خاطر دلسوزي و پاسخهاي با صبر و حوصلشون








علاقه مندی ها (Bookmarks)