اقای ابراهیمی نه شما مقصری نه من نه هیچ کس دیگه...اصلا اتفاقی نیفتاده..
بیا بیخیال بشیم.خوب؟؟
بیایین ازحال و احوالتون بگید..چه خبرا؟
من که حسابی تو خونه حوصلم سر رفته..من کار می خوام..کاااار.
امان ازبیکاری..ادم به ترک دیوار هم گیر میده...
نمیدونم شماها اوقات فراغتتونو چطوری پر میکنید؟؟من فعلا همش تو اقات فراغت به سر میبرم.حوصلم سررفته.
موفق باشید






پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)