ای بابا آقای ابراهیمی
حکایت رفتن شما از تالار شده حکایت جدا شدن من از همسرم.
هی می گیم و نمی کنیم. من که فقط اعتبار و شخصیت خودم رو با این تهدید کردن و عمل نکردن بهش از دست دادم، انشاء ا.. که در مورد شما اینطور نباشه.
کاش یه بار شهامت کنم و برای همیشه راحت شم.
از بی شهامتی و بی جسارتی خودم، حالم بهم می خوره.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)