سلام
به همدردی خوش اومدید
عزیزم اگه نامزدتون تا اندازه حساس هستن (البته من خودم تا جای امکان سعی می کنم در زمینه زنان به پزشک مرد مراجعه نکنم)، بنظرم بهتره از ازدواج ب ایشون صرفنظر کنید.
بخصوص اگه شما چنین مسائلی براتون حل شده باشه.
و اگه قصدتون ازدواجه، از دو چیز مطمئن شید؛
اول اینکه در آینده مدام این مساله رو عنوان نکنه و باعث آزاذ روحی خودش و شما نشه. بعبارت دیگه فراموش کنه.
دوم ببینید تا چه اندازه بددل هست. زندگی با یه آدم بددل آسون نیست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)