سلام اعضای خوب تالار چند رو ز دیگر حق عضویت تمام شود برای همیشه از تالار می روم
با اعضای خوب تالار خداحافظی کنم مدیر جدید صندلی داغ انتخاب کند من برای همیشه از تالار رفتی
باتشکر
![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام اعضای خوب تالار چند رو ز دیگر حق عضویت تمام شود برای همیشه از تالار می روم
با اعضای خوب تالار خداحافظی کنم مدیر جدید صندلی داغ انتخاب کند من برای همیشه از تالار رفتی
باتشکر
![]()
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
زهره جون فدات شم برو انجمن آزاد
آخر هفته نزدیکه منم میرم (......) ،، باید حال و هوا عوض کنم..پسر عمو و دختر عموم هم از اونور آب اومدن قراره مهمونی و بزن بکوبه
ایشالله به شما هاهم خوش بگذره
نادیا-7777 (سه شنبه 14 شهریور 91)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
آخ آخ!اخیش ! راحت شدم . حالا برم استراحت کنم !
علاقه و اشتیاق شما نسبت به انجمن آزاد، منو یاد علاقه و اشتیاق ِ(باز هم)خود شما نسبت به موضوع ازدواج انداخت.
نکنه بعد از ازدواج هم دچار همین حالت بشی!!!
محمد ابراهیمی عزیز،
اگه خسته شدید، به مرخصی بروید و به زودی برگردید که جاتون حسابی خالی خواهد بود.![]()
دختر مهربون (پنجشنبه 16 شهریور 91)
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
منم که از 24 ساعت، 25 ساعتش تو تالارم از این قرعه کشی خبر نداشتم.
یهو دیدم همه قهوه ای شدن، چشمام قهوه ای رفت. گفتم یه وقت انقلاب شده!
زهره جان غصه نخور از این به بعد انجن ازاد حسابی رونق پیدا می کنه با این همه عضو اکتیو.
از این به بعد دیگه انجمن آزاد سوت و کور نمی شه و تند تند همه شارژ می کنن برن اونجا.
جای من رو هم خالی کنید.
هستی (سه شنبه 14 شهریور 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام دلیل رفتن از تالارهمدردی با مدیران تالار مشکل دارم
مدیرخوب همدردی مدیران جدید تالار انتخاب نمی کند مدیران تالار تخصص شدن مدیران تالار ندارد مدیران تالار پتایسیل مدیر شدن تالار نداردامیدوارم مدیرخوب همدردی مدیران جدید تالار انتخاب کند مدیر جدید صندلی داغ انتخاب کنید من از مدیریت صندلی داغ استعفا دادم از صندلی داغ خداحافظی کردم ممنون
باتشکر
![]()
محمدابراهیمی (سه شنبه 14 شهریور 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
خیلی حالم گرفته شد اومدم دیدم زیر ارسال امروزم کسایی که تشکر زدن همه قهوه ای ان
خداییش دلم گرفت.احساس غربت میکنم
کوفتتون بشه الهییییی![]()
راحیل خانوم (جمعه 17 شهریور 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
راحيل جان باور كن من كه خودم حسابمو شارژ كردم الان اصلا بهم نمي چسبه
حيفه كاش همه بودن!
ولي تو , ناديا, بلو اسكاي, اويژه و خيليا نيستيد اصلا مزه نميده
من كه بگم باور نميكني اما اونجا اصلا جالب نيست متاسفانه ,فقط هاي و هو داره
خودمونم حالمون گرفته شد![]()
z o h r e h (جمعه 17 شهریور 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
شارژ من برای تو راحیل جون..باور کن اینجا هیچی نیست...اگه بود میگفتم.گریه نکن.خوب؟؟؟
اصلا کجا رنگ قهوه ای به پای ابی خوش رنگه میرسه؟ها؟؟حالا باز اگه صورتی بود یه چیزی:)
اقای ابراهیمی عزیز.کوتاه بیا..مدیرایی که منظورتونن تقصیری ندارن..بیخیال بشین..باشه؟؟
موفق باشید
بهار.زندگی (چهارشنبه 15 شهریور 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
نخیرم.نخیرم.شما دارید سر منو گول میمالید...
قهوه ای های بد رنگ
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
من یه حماقتی کردم درحد تیم ملی،حالا چند روزه اعصابم خورده و دارم حرص میخورم
میدونید چیه؟ تو انتخاب رشته کنکور تربیت معلمو نزدم.حتما قبول میشدم.مخصوصا اینکه بابامم جزء مصاحبه کننده هاش بود
واااای.فکرکن.یه فرصت شغلی خوب رو انقد راحت از دست دادم.حالا اگه تربیت بدنی قبول نشم باید بشینم مدیریت بخونم که اصلا دوست ندارم.بعدشم کلی باید دنبال کار بگردم.تازه اون وقته که بیشترحرص میخورم ازاین اشتباهم.خیرسرم یه تاپیک هم زده بودم واسه انتخاب رشته ام
دعا کنید آزمون عملی تربیت بدنی قبول بشم.
اینم از حال و احوال این روزای من...
راحیل خانوم (چهارشنبه 15 شهریور 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
واقعا؟؟!!!معلوم بود؟؟خوب عزیزم تو به روی ما نیار..وانمود کن گول خوردی..چرا تو ذوق ما میزنی؟؟؟نخیرم.نخیرم.شما دارید سر منو گول میمالید...
عسیسم..ما فعلا جزء اغنیاء تالار محسوب میشیم..برنزه هم فعلا مُده..اون بادبزن من کوووو؟:)قهوه ای های بد رنگ
.....................................
غصه نخور راحیل جون..به قسمت خوب ماجرا نگاه کن..خانومایی که میرن تربیت معلم و بعدش وارد اموزش پرورش میشن خیلی در معرض حرفای خاله زنکی هستن..یعنی جُم بخورن سه سوته بقیه میرن زیر ابشو میزنن.واقعا نمیدونم چرا اینطوریه؟؟
عوضش یا تربیت بدنی قبول میشی یا مدیر میشی..همه بانکا و شرکتهای دولتی و خصوصی تو استخدامیاشون مدیریت میزنن.
اصلا به این فکر نکنیا که بابات مصاحبه کننده بودا..:)
فقط به قسمت خوب ماجرا نگا کن.
موفق باشی
بهار.زندگی (چهارشنبه 15 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)