منم که از 24 ساعت، 25 ساعتش تو تالارم از این قرعه کشی خبر نداشتم.
یهو دیدم همه قهوه ای شدن، چشمام قهوه ای رفت. گفتم یه وقت انقلاب شده!
زهره جان غصه نخور از این به بعد انجن ازاد حسابی رونق پیدا می کنه با این همه عضو اکتیو.
از این به بعد دیگه انجمن آزاد سوت و کور نمی شه و تند تند همه شارژ می کنن برن اونجا.
جای من رو هم خالی کنید.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)