خوب بهار جان همین ها رو بهش بگو. مطمئن باش درکت می کنه.وقتی واقعا بهم تکیه میکنه واسه حل مشکلش..یه ترس عجیبی میگیرم..دلم میخواد بگم من اصلا ادم قوی نیستم..منم مثه خودتم..خواهشا رومن حساب باز نکن.
وقتی یکی یه مشکل بزرگ یا مزمن شده ای داره، خودش باخبره. وقتی شما در برخورد اول خودت رو خیلی قوی نشون می دی یا طرف با توجه به صحبتهات قویت فرض می کنه، خوب طبیعیه دلش بخواد بیشتر برات بگه!
اما اگه جملات بالات رو بهش بگی ازت ناراحت نمیشه.
در ضمن خیلی هم درست نیست آدم باهرکی که یه مدت کوتاه هم صحبت شد، بهش شماره تلفن بده.![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)