سلام
برای دوست شما واقعا ناراحت شدم
اگه در این موقعیت هر چی بخوای اونو از فکر معشوقش دور کنی کاملا برعکس میشه و بیشتر به سمتش میره و بهش فکر میکنه و رنج میکشه
بهتره فعلا در این شرایط در بیمارستان تنهاش نذاری
براش گلهای تازه بخر و بذار کنار تختش و فقط سعی کن شنونده خوبی باشی تا بتونه همه درد دلهاش رو بگه و خالی بشه
در شرایط بهتر و کم کم خودش میفهمه باید با این مسئله کنار بیاد خصلت آدم اینه که نمیتونه همیشه با درد همراه باشه پس ناگزیر دیر یا زود سعی میکنه ازش فاصله بگیره
در ضمن برگشت مجدد اون آقا پسر هم امکانش هست شاید الان بگه نه ولی در آینده هنوز هیچ چیز به قطعیت نرسیده
انشالله که حال دوست شما هم زودتر خوب میشه.






علاقه مندی ها (Bookmarks)