الان فکر کنم کاری جز دعا برای این خانم از کسی ساخته نیست!
ولی به قدری این سرنوشت واضح بود که من متعجبم از اینکه چرا این خانم به این مفتی خودش و عشقش رو تقدیم یکی کرد که میگه الان شرایطش رو ندارم به خانواده ام بگم!
موندم از پدر این خانم!
وا.. پدر و مادر و خواهر پسر میان و کلی منت می کشن که دخترخانم زن پسرشون بشه، بعد یه دنیا اختلاف پیش میاد.
آخه کجا علی و فاطمه (ع) اینطوی ازدواج کردن؟
اگه به شیوه غربی ها با هم زندگی کردین که ببینن متناسب هم هستن یا نه که خوب دیگه ناراحتی نداره، یه طرف تشخیص داده متناسب نیستن. فکر می کنم غربیها از همون اول پذیرش چنین روزی رو دارن.
و اگه به شیوه ایرانی و سنتی خواسته ازدواج کنه که فرهنگ و سنت ایران همچین چیزی رو به خواب هم ندیده!








علاقه مندی ها (Bookmarks)