ببخشید که دیر رسیدم.
منم تولد همدردی رو تبریک می گم.
دوستان برنزه مبارکه
منم رفتم فرش زیر پام رو فروختم تا برنز کنم.
جدا از شوخی خیلی وقت بود دلم انجمن آزاد می خواست ولی تنهایی صفایی نداشت. الان موقع انجمن آزادی شدنه.
ئر انتظار آقای مدیر برای برنز کردن اینجانب.
و دستشون درد نکنه بابت هدیه امسال.![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)