تو کل هفته پیش آقای مثلا شوهر صبح زود از خونه رفت و شب دیروقت برگشت. امروز هم که جمعه است رفت بیرون و گوشیش رو هم خاموش کرده.
قبلش هم کلی حرصم داد. بیچاره پسریم، دوباره اعصابم براش داغون بود. به زور خودم رو کنترل کردم و دعا دعا کردم بخوابه. فرشته کوچولوم الان خوابه، ولی نمی دونم چرا هیچ کاری به ذهنم نمی رسه که بکنم.
حوصله کتاب رو هم ندارم.
مدیر هم که نیست قهوه ایم کنه تا یکی دوتا بحث آزاد راه بندازیم، تا مهارتهای گفتگومون رو بالا ببریم.
این هم حال و روز جمعه ما
تو ای شکسته دل چقدر خدا خدا می کنی ،؛، خدای بی نیاز را چقدر صدا می کنی
خسته شدیم بابا









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)