پروانه جان
اول یه سوال؛
چرا شما همسرت رو برای یه عمر زندگی انتخاب کردی؟
غزیزم شما که الان بخاطر مقایسه کردن وضعیت خودت با خواهر و برادهات غصه می خوری و می خوای اط شوهرت جدا شی، مطمئن باش بعد اون بیشتر و بیشتر خودت رو با اونها مقایسه خواهی کرد و غصه هات بیشتر میشه!
هم اینکه احتمالا برمی گردی خونه پدرت و اونجا بیشتر درگیر اخبار زندگی اونها می شی و هی می گی مگه من چم بود که نه دارایی دارم و تو این سن مطلقه هستم و تنهام!








علاقه مندی ها (Bookmarks)