اخه یکی از قوانین سایت اینه که عنوان باید مشکلتو نشون بده. یعنی وقتی عنوان تاپیکتو می بینن باید تا حدی بفهمن که مشکلت چیه. توی ارسال بعدیت یه عنوانی واسه تاپیکت به جای بزرگترین درد انتخاب کن که مشکلتو هم نشون بده.
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
اخه یکی از قوانین سایت اینه که عنوان باید مشکلتو نشون بده. یعنی وقتی عنوان تاپیکتو می بینن باید تا حدی بفهمن که مشکلت چیه. توی ارسال بعدیت یه عنوانی واسه تاپیکت به جای بزرگترین درد انتخاب کن که مشکلتو هم نشون بده.
meinoush (شنبه 18 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)