دوستان این روز سوم از غیبت صغری (کبری) جناب مدیره.
آخرشم من وقتی قهوه ای میشم که خودم باید برم با خودم ببحثم
راستی مدیر در دوران غیبت رابطی چیزی ندارن ما رو قهوه ای کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
دوستان این روز سوم از غیبت صغری (کبری) جناب مدیره.
آخرشم من وقتی قهوه ای میشم که خودم باید برم با خودم ببحثم
راستی مدیر در دوران غیبت رابطی چیزی ندارن ما رو قهوه ای کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هستی (یکشنبه 19 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)