سلاااااااااااااااام..یا الله من اومدم
چیه بابا؟؟ میبینم که همه حالشون خرابه...پاشید بینما..یه تکونی به خودتون بدین..همه برن یه دوش آب گرم بگیرن و بعدشم شربت آبلیموی خنک (البته جلوی آینه)
من حالم خیلیییییییی خوبه..تازه از (....)برگشتم..این 2-3 روز همش مهمونیو و بزن و بکوب و شادی
اومدم به همه انرژی بدم و اینهمه انرژی رو پخش و پلا کنم تا حالش ببرید





پاسخ با نقل قول


) جناب مدیره.



علاقه مندی ها (Bookmarks)