به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #7
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    RE: عضو محترم يا موش آزمايشگاهي

    ببنيد جناب مدير

    من به خيرخواهي شما ايمان دارم ا ما چون اصرارمي كنيد من تنها يك مورد رو اشاره مي كنم و ازتون ميخوام اين جمله رو براي من توضيح بديد لطفا :

    ***سلام محمد ابراهیمی
    می بینی که به غیر از مدیر، بقیه اعضاء هم دوستت دارند. به قول montazer_313 بعد از چهارشنبه هر وقت کارهایت را سرو سامان دادی، باز هم منتظرت هستیم.*****

    ببنيد من كاري به درستي يا نادرستي صحبتهاي محمد ابراهيمي ندارم اما ايشان قبل از اينكه پست من از تالار مي روم رو ايجاد كنند در پيام خصوصي گفتند كه من از مدير ناراحت هستم ، اما شما جوري پاسخ داديد كه انگار محمد ابراهيمي از دست اعضا و دوستان تالار همدردي ناراحت شده و فكر مي كنه كه اعضا دوسش ندارن !!!!!
    و جملتون رو اينگونه بيان كرديد كه

    مي بيني كه به غير از مدير بقيه اعضا هم دوستت دارند ( هر شخصي با خواندن اين مطلب اين فكر در ذهنش خطور مي كنه كه محمد ابراهيمي از دست دوستان همدردي ناراحت هست نه مدير)

    اما شما مي تونستيد خيلي راحتتر پاسخ بديد به اين مضمون :
    محمد ابراهيمي من هم مثل ساير دوستان شما رو دوست دارم و .....
    ************************************************** ******
    جناب مدير بنده باز هم ميگم به خير خواهي شما ايمان كامل دارم و از اينكه اين فضا رو در اختيار ما قرار داديد كه بتونيم همدردي و همفكري و همدلي كنيم ممنون و سپاسگزاريم ولي خواهش مي كنم رعايت حال ما رو بكنيد چون من يكي كه خيلي زودرنج هستم لا اقل شما كه روانشناس هستيد اينو بايد بهتر درك كرده باشيد پس اگه بازم از اين دست مسائل مشاهده بشه مطمئنا به روحيه من و امثال من ضربه وارد ميشه ..... اميدوارم با اينكه مثبت انديش هستم اما در اين مورد اشتباه برداشت كرده باشم ....

  2. 4 کاربر از پست مفید erfan25 تشکرکرده اند .

    erfan25 (یکشنبه 20 مرداد 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.