ببنيد جناب مدير
من به خيرخواهي شما ايمان دارم ا ما چون اصرارمي كنيد من تنها يك مورد رو اشاره مي كنم و ازتون ميخوام اين جمله رو براي من توضيح بديد لطفا :
***سلام محمد ابراهیمی
می بینی که به غیر از مدیر، بقیه اعضاء هم دوستت دارند. به قول montazer_313 بعد از چهارشنبه هر وقت کارهایت را سرو سامان دادی، باز هم منتظرت هستیم.*****
ببنيد من كاري به درستي يا نادرستي صحبتهاي محمد ابراهيمي ندارم اما ايشان قبل از اينكه پست من از تالار مي روم رو ايجاد كنند در پيام خصوصي گفتند كه من از مدير ناراحت هستم ، اما شما جوري پاسخ داديد كه انگار محمد ابراهيمي از دست اعضا و دوستان تالار همدردي ناراحت شده و فكر مي كنه كه اعضا دوسش ندارن !!!!!
و جملتون رو اينگونه بيان كرديد كه
مي بيني كه به غير از مدير بقيه اعضا هم دوستت دارند ( هر شخصي با خواندن اين مطلب اين فكر در ذهنش خطور مي كنه كه محمد ابراهيمي از دست دوستان همدردي ناراحت هست نه مدير)
اما شما مي تونستيد خيلي راحتتر پاسخ بديد به اين مضمون :
محمد ابراهيمي من هم مثل ساير دوستان شما رو دوست دارم و .....
************************************************** ******
جناب مدير بنده باز هم ميگم به خير خواهي شما ايمان كامل دارم و از اينكه اين فضا رو در اختيار ما قرار داديد كه بتونيم همدردي و همفكري و همدلي كنيم ممنون و سپاسگزاريم ولي خواهش مي كنم رعايت حال ما رو بكنيد چون من يكي كه خيلي زودرنج هستم لا اقل شما كه روانشناس هستيد اينو بايد بهتر درك كرده باشيد پس اگه بازم از اين دست مسائل مشاهده بشه مطمئنا به روحيه من و امثال من ضربه وارد ميشه ..... اميدوارم با اينكه مثبت انديش هستم اما در اين مورد اشتباه برداشت كرده باشم ....







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)