جناب مدير من هم از حسن نيت شما سپاسگزارم
اما بنده نگفتم بين شما و محمد ابراهيمي مشكلي هست يا نيست چون محمد اينقدر دل پاكي داره كه اصلا كاري به اينحرفا نداره . و بالغ بر 1000 پيغام نيز براي من و ساير دوستان ارسال كرده اند
به عنوان مثال يك روز به خاطر يه جمله ...... محمد به من گفت من از دستت ناراحت هستم ، اما بعداز چند دقيقه نوشت كه آقاي عرفان مرادي من يه مطلب در قسمت ..... ريختم خوب است يا نه ؟!!! آيا من پيشرفت داشتم و عين همين جملات رو ذكر كردن......
اما مطمئنا شما با هوش و درايت و تدبيري كه داريد معناي اصلي صحبتهاي من رو درك كرديد و انشاءالله از دست بنده هم ناراحت نشده باشيد چون مي دونيد كه من هيچي تو دلم نيست و اهل گله و شكايت الكي و بيخودي هم نيستم اما اين مسئله چون كمي نگرانم كرده بود به عنوان درد دل بيانش كردم همين ....و الا بحث مشكل دار بودن يا نبودن نيست ..... معناي صحبت من اينه كه روي صحبتهايي كه بيان مي كنيم دقت داشته باشيم تا خداي ناكرده كسي منظورمان رو بد برداشت نكنه وا حساس نكنه كه صداقت در گفتار و رفتار رعايت نشده







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)