وااااااااا
راحیل جان عزیزم راستشو بگو شما خانمی یا آقا؟؟؟؟؟؟
این چجور حرف زدنه
کلی زحمت کشیدم خوندمش
اگه آقایی که ...... (بماند)
و اگه خانمی، یه نمه خانومانه تر عزیز جون، اینجوری با خواستگار پدربیامرز حرف بزنی میره و پشت سرش رو هم نگاه نمی کنه ها!!
از من گفتن!








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)