شوکا جان این که از شرلیط ضمن عقد هست که باید هردوتون امضاش کنید. اینکه مهریه نمی شه.نوشته اصلی توسط شوکا
در مورد جهیزیه نکن این کار رو. چون شما دو نفر نیستید که که بخواهید به دئر از حرفهای خاله زنکی مردم زندگی کنید. پول بالاخره جاش میاد ولی اگه بپیچه تو فامیل (که بهت قول می دم تو اولین بحثی که لاجرم با خانواده شوهرت پیش میاد، همه جا این مطلب پخش میشه) اون وقت خیلی برای خودت و خانواده ات سنگین میاد و اذیت می شید.
شوکا جان بنظر من مهریه، یه دارایی موجود مرد باشه بهتره.
اما درکل و با این قوانین جدید(البته قانونی که یه بار تغییر کرد بازهم تغییر می کنه ولی چیزی که تو عقدنامه نوشته شد، دیگه تا ابد نوشته شده)؛
بیشتر هم و غمتون رو بذارید که از خصوصیات اخلاقی شوهرت و خانواده ش و تناسبش با اخلاقیات خودتون مطلع بشید.
تعیین مهریه رو هم بسپار به بزرگترها، خودت دخالت نکن که بخواد روت بشه یا نه.
شوکا جات شوهر من خیلی روشنفکرانه اومد جلو بعد عقد شد یه مرد دوره جاهلیت!!!!
البته قرار نیست همه مردها مثل شوهر من باشند و قرار هم نیست شوهر من استثنای عالم ذکور باشه.
پس باید چشم ها رو باز کرد و خصوصا روابط پدر و برادرهاشو با همسرانشون بسنج.
یه چیز دیگه، اگه شوهرت تابع یه کشور دیگه بشه، مگه مهریه ما با قوانین اون کشورها، لازم الاجرا میشه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)