چقدر نسبت به اول تاپيكتون محكمتر و پخته تر شدين. اين رو در كنار سالگرد ازدواجتون بهتون تبريك ميگم
واقعا تفاوت مردها و زن ها زياده و كسي كه بيشترين سهم گذشت و ايثار رو بايد داشته باشه زن هست (متاسفانه يا خوشبختانه). ميدونم كه شما موفق ميشيد اگر همين طور با افزايش آگاهيتون نسبت به مرد و زندگي مشترك جلو بريد. ولي بايد واقعا چشم ها رو روي خيلي چيزها بست، بايد خودتون رو بيشتر مشغول فعاليت هايي كه دوست داريد بكنيد، به علايقتون توجه كنيد و وقتتون رو صرف اونها بكنيد. اين هم شما رو راضي تر نگه ميداره،هم همسرتون رو.
به چه كارهايي علاقه دارين كه تا الان براش زمان نذاشتيد ؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)