آسمان آفتابی عزیز
سلام
اگر من در موقعیت شما بودم، خیلی مودبانه و محکم به همکارم این جمله را می گفتم؛
"خیلی ممنون از لطف شما ولی همسر من نسبت به چنین موضوعاتی حساس است و چون من هم نمی خواهم موجبات حساسیت و ناراحتی او را فراهم کنم، از قبول هدیه تان معذورم. مطمئنم شما هم اگر این موضوع را می دانستید، هرگز هدیه ای به من نمی دادید."
الان هم که آن شاخه گل را قبول کردید، بازهم اگر من جای شما بودم، اینگونه می گفتم؛
"خیلی ممنون بابت هدیه تان ولی وقتی همسرم از این موضوع مطلع شد، ناراحت شد و چون من هم نمی خواهم موجبات حساسیت و ناراحتی او را فراهم کنم، خواهشمندم من بعد به من هدیه ای به هیچ عنوانی ندهید. مطمئنم الان هم که شما این موضوع را دانستید، هرگز هدیه ای به من نخواهید داد."








علاقه مندی ها (Bookmarks)