شما باید سعی کنید همسرتونو هموونجوری که هست بپذیری
مگه از اول که ازدواج کردین قرارتون بر این بود که ایشون ادامه تحصیل بدن
و حالا زیر قولشون زدن؟
اگر این طور نبوده شما الان نمیتونی اونو به خاطر این موضوع ناراحت و سرزنش کنی
اگه ایشون باهوش هستن هوششون الان که داره هدر نمیره
خب توی کارش داره استفاده میشه
خودتونم گفتین تو کارش موفقه
مگه حتما باید همه ادامه تحصیل بدن
آدم تا خودش کاری رو نخواد که نمیتونه از جون و دل انجام بده
این کنکور دادن و کلاس زبان اسم نوشتن و کتاب زبان خریدن رو شما هی بهش گفتین که انجام بده؟
یا اینکه میل باطنی خودش هم هست؟
اگر خودش نخواد (واقعاً از ته دل) هیچوقت هم نمیتونه توش موفق باشه
چون انگیزه کافی نداره
یه لحظه شما تصور کن که شوهرت انتظار داشت که تو مثل خیلی خانومای دیگه خیلی به آشپزی و ... توجه بیشتری کنی
یا اینکه دوست داشت مثل خانوم دوستاش مثلا خیاط خوبی باشی
عزیزم اون شمارو همونطوری که هستی پذیرفته
تو هم اونو بپذیر
و با این کارا زندگیتو الکی خراب نکن
میتونی گاهی هم از فواید اینکه اگه ادامه تحصیل بده چی میشه واسش بگی
ولی نه اینکه بگی تو هم این کارو بکن
فقط نظرتو بگو
در ضمن اگه شما پیشرفت کنی از نظر تحصیلی
اون هم ممکنه بعد یه مدت برای اینکه از قافله عقب نمونه
انگیزه کافی رو برای ادامه تحصیل پیدا کنه
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)